شهادت سردار سلیمانی اهداف جبهه مقاومت را کم‌رنگ نخواهد کرد
کد خبر: 3869599
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

شهادت سردار سلیمانی اهداف جبهه مقاومت را کم‌رنگ نخواهد کرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدرس حوزه و دانشگاه با بیان این‌که با شهادت سردار سلیمانی اهداف جبهه مقاومت کم‌رنگ نخواهد شد، اظهار کرد: شهید قاسم سلیمانی بسیار مردمی، مخلص و مهربان بود، ایمان خالصانه و حضور جهادی ایشان در دفاع از ولایت و مکتب اهل‌بیت(ع) زبانزد است.

ایمان خالصانه و حضور جهادی سردار سلیمانی در دفاع از ولایت زبانزد بودبه گزارش ایکنا از لرستان، امیر علی‎حیدر امیری، تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی غرب آسیا یک‎شنبه، پانزدهم دی در مراسم گرامی‎داشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم‎آباد در سخنانی با گرامی‎داشت یاد و خاطره این شخصیت و اسطوره جهان اسلام، گفت: با از دست دادن سپهبد شهید سلیمانی نه‌تنها اهداف جبهه مقاومت کم‌رنگ نخواهد شد، بلکه روز به روز مبارزان در دفاع از اسلام و امنیت جهان خوش خواهند درخشید.

وی با اشاره به این‌که این شهید عزیز بسیار مؤمن، ولایی و جهادی بود، افزود: شهید سلیمانی مبارزی شجاع، باهوش و نابغه بود و همین عامل آمریکا و ایادی استکبار را در راه رسیدن به اهداف شوم ناکام و عصبانی کرده بود، لذا خبیث‌ترین و شقی‌ترین افراد یعنی آمریکای جنایتکار تصمیم گرفت سپهبد قاسم سلیمانی را به شهادت برساند . 

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به این‌که سردار شجاع اسلام همواره در قلب مؤمنین و آزادی‌خواهان جهان خواهد ماند، اضافه کرد: شهادت فرماندهان مقاومت ازجمله سردار شهید قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش جبهه اتحاد و مقاومت را روز به روز مستحکم‌تر و پُربارتر خواهد کرد. 

این تحلیگر مسائل سیاسی با اشاره به این‌که سردار شهید قاسم سلیمانی بسیار مردمی، مخلص و مهربان بود، گفت: ایمان خالصانه و حضور جهادی ایشان در دفاع از ولایت و مکتب اهل‌بیت(ع) زبانزد است. 

امیری اظهار کرد: با از دست دادن سردار سلیمانی نه‌تنها اهداف جبهه مقاومت کم‌رنگ نخواهد شد، بلکه روز به روز مبارزان در دفاع از اسلام و امنیت جهان خوش خواهند درخشید.

در پایان این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی، محفل انس با قرآن و مداحی برگزار شد

انتهای پیام
captcha