سپهبد سلیمانی پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی بود
کد خبر: 3869765
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸

سپهبد سلیمانی پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی بود

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی بود و بیشتر عمر شریفش را در این راه مقدس گذراند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در مراسم صبحگاه عمومی پلیس کرمانشاه که در ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: امروز همه کشورهای آزادی خواه عزادار حاج قاسم سلیمانی هستند و یاد و خاطره رشادت‌هایش را گرامی می‌دارند.
وی ادامه داد: بدون شک ادامه راه سپهبد سلیمانی به سعادت و عاقبت بخیری ختم شده و در نهایت موجب شکست خفت بار استکبار را فراهم می‌آورد.
سردار جاویدان تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی سال‌ها پرچم مقاومت را در منطقه برافراشت و به دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین اجازه نداد به هیچکدام از اهداف و نقشه‌های شوم خود دست پیدا کنند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: همین ناکام گذاشتن دشمنان و شکست‌های متوالی که به آنها وارد کرد باعث شد تا آنها از سردار عزیز ما کینه به دل گرفته و دست به خطرناک‌ترین کار ممکن برای خود بزنند.
وی با بیان اینکه وعده انتقام حتمی است، گفت: حماقت دشمنان درجه یک این کشور در نهایت به زیان خودشان تمام شده و باید پاسخ سختی را دریافت کنند.
سردار جاویدان در پایان با اشاره به محبوبیت سپهبد سلیمانی گفت: استقبال کم نظیر و تاریخی ملت ایران از قهرمان ملی خود مقابل چشم جهانیان به نمایش درآمد تا به همگان ثابت شود مردم خادمان واقعی خود را چگونه تکریم و احترام می‌کنند.

انتهای پیام
captcha