ترامپ آمریکا را در آستانه جنگ قرار داده است
کد خبر: 3870236
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا:

ترامپ آمریکا را در آستانه جنگ قرار داده است

گروه بین‌الملل ــ نامزد حزب دموکرات‌ برای انتخابات ریاست‌جمهوری ‌2020 آمریکا گفت: دونالد ترامپ این كشور را در آستانه جنگ قرار داده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری «آناتولی»، جو بایدن،‌ معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا و یکی از نامزدهای حزب دموکرات‌ برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 ایالات متحده، نسبت به تبعات ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران هشدار داد.

وی ضمن اشاره به تنش میان آمریکا و ایران، مواضع واشنگتن در قبال تهران را مورد انتقاد قرار داد و تأکید کرد: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده، آمریکا را در آستانه جنگ قرار داده است.

این نامزد پیشتاز دموکرات‌ها در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا، ترامپ را به اتخاذ گام‌های غیرمسئولانه متهم و اظهار کرد: ترامپ قبل از صدور دستور ترور قاسم سلیمانی، به کنگره و متحدان آمریکا در جهان اطلاع نداد و این کشور را به سمت جنگ با ایران سوق داده است.

وی افزود: ترامپ به جای اینکه طرف‌های مربوطه را در جریان تحولات قرار دهد، به انتشار پیام‌های تهدیدآمیز از طریق توئیتر ادامه می‌دهد؛ این ثابت می‌کند که رئیس‌جمهور حزب جمهوری‌خواه بسیار خطرناک و بی‌مسئولیت بوده و نمی‌تواند جهان را رهبری کند.

انتهای پیام
captcha