تضمین امنیت ایران در منطقه با تلاش شهید سلیمانی محقق شد
کد خبر: 3875380
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

تضمین امنیت ایران در منطقه با تلاش شهید سلیمانی محقق شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه امنیت ایران در منطقه با تلاش شهید سلیمانی محقق شد گفت: آمریکا طرح خاورمیانه بزرگ را با پنج هدف جلوگیری تسلط روسیه در منطقه، جلوگیری از خیزش اسلامی، حفظ رژیم صهیونیستی، مقابله با ایران و جلوگیری از سیطره اسلام در منطقه دنبال می‌کرد که اولین اقدام آن‌ها با تدبیر حاج قاسم خنثی شد.

تضمین امنیت ایران در منطقه، با تلاش شهید سلیمانی محقق شد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت‌الاسلام علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، ظهر امروز، 11 بهمن در مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شاهرود، بر لزوم شناخت سیره سردار سلیمانی تأکید کرد و گفت: اولین خصوصیت حاج قاسم، اخلاص او بود که با تمام وجود خدا را می‌دید و هیچ کاری بدون رضایت خدا انجام نمی‌داد؛ تواضع ایشان هم بسیار مهم بود و زر و زیور دنیا، او را گرفتار نکرد.

سعیدی با بیان اینکه شجاعت ویژگی دیژر سپهبد شهید سلیمانی بود که در دل خطر می‌رفت و این خصوصیات جاذبه‌آفرین است، متذکر شد: شهادت‌طلبی از ویژگی‌های دیگر شهید سلیمانی بود؛ چراکه معاد را با تمام وجود باور کرده و شهادت آرزویش بود و از آن ترسی نداشت.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: اولین خصوصیت مدیریتی این شهید والامقام، ولایت‌مداری است که پنج مرحله دارد؛ ولایت‌فهمی، ولایت‌باوری، ولایت‌یاوری، دفاع از ولایت و تلاش در جهت تحقق بخشیدن به اراده رهبری در جامعه این مراحل را تشکیل می‌دهد؛ حاج قاسم سؤال نمی‌کرد چرا و هر چه ولی‌فقیه می‌فرمود، عمل می‌کرد.

سعیدی با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی حتی یک لحظه آرام نبود و دائم در جلسه و کار بود و الگوی ما در کار باید شهید حاج قاسم سلیمانی باشد متذکرشد: شهید سلیمانی توان مدیریت بحران را داشت زیرا مدیریت هوشمند داشت.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به دفع شر شرورترین اشرار تاریخ یعنی داعش توسط حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی از سقوط دمشق و بغداد و تجزیه عراق و سوریه جلوگیری کرد؛ حفظ و تقویت محور مقاومت و صیانت از حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) از کارکردهای این شهید بزرگوار است.

سعیدی با اشاره به اینکه راه شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد، افزود: تضمین امنیت ایران در منطقه با تلاش حاج قاسم محقق شد؛ چراکه آمریکا طرح خاورمیانه بزرگ را با پنج هدف جلوگیری تسلط روسیه در منطقه، جلوگیری از خیزش اسلامی، حفظ رژیم صهیونیستی، مقابله با ایران و جلوگیری از سیطره اسلام در منطقه دنبال می‌کرد که در این راستا اولین اقدام آن‌ها، مقابله با حزب‌الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه بود که با تدبیر حاج قاسم سلیمانی این توطئه خنثی شد.

انتهای پیام
captcha