خون حاج قاسم باعث وحدت و خیزش در جهان اسلام شد
کد خبر: 3875921
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
امام جمعه کوهبنان:

خون حاج قاسم باعث وحدت و خیزش در جهان اسلام شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام جعفری اظهار کرد: دشمنان همواره در صدد بودند که خباثت‌ به خرج دهند. لذا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند در حالی که خون این سردار شهید باعث وحدت امت اسلامی و خیزش در بسیاری از نقاط جهان شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با آغاز دهه ‌فجر با حضور اعضای شورای آموزش و ‌پرورش کوهبنان و اعضای شورای تأمین این شهرستان زنگ‌ نمادین انقلاب در دبستان دخترانه فاطمیه نواخته شد.
در این مراسم سیدمحمدرضا حسینی، مدیر آموزش و ‌پرورش کوهبنان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر وگرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) و شهیدان همیشه جاوید خصوصا سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: باید قدردان خون شهیدان باشیم تا روزی را شاهد باشیم که پرچم مقدس ایران اسلامی با دستان توانای مقام معظم رهبری تقدیم صاحب اصلی انقلاب شود.
وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش‌های فرماندار کوهبنان شاهد کلنگ‌زنی چند طرح صنعتی در شهرستان خواهیم بود.
مدیر آموزش و ‌پرورش کوهبنان بیان کرد: با عنایت ویژه بی بی دو عالم شاهد اقدامات و خدمات ارزنده انقلاب اسلامی در جای جای کشور و شهرستان کوهبنان هستیم.
در ادامه حسین سالاری، فرماندار کوهبنان گفت: آغاز چهل و یکمین بهار آزادی را گرامی می‌داریم، دهه‌ای که از دوران زرین نظام اسلامی است که به رهبری حضرت امام(ره) و با حضور گسترده مردم شکل گرفت.
وی اظهار کرد: چون مردم خواستار نظام اسلامی بودند در پرتو منویات حضرت امام(ره) انقلاب شکل گرفت. لذا دشمنان از ابتدای انقلاب تا امروز به‌دنبال خباثت‌ها و کارشکنی‌ها هستند.
فرماندار کوهبنان بیان کرد: با استقرار انقلاب اسلامی خیزش اسلامی در منطقه شکل گرفت و گروه‌های مقاومت در جای جای جهان تشکیل شد که همه آنان در برابر استکبار جهانی همچون سدی پولادین هستند.
وی تأکید کرد: خدمات نظام اسلامی در اقصی نقاط کشور بسیار گسترده است، امروز هم به‌دلیل کارشکنی دشمنان و طراحی جنگ اقتصادی باز هم شاهد موفقیت‌های فراوان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم.
سالاری افزود: در دهه فجر شاهد کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های مختلف آموزشی، کشاورزی و اقتصادی در شهرستان خواهیم بود.
فرماندار کوهبنان بیان کرد: حضرت امام(ره) در کنار مردم و شهیدان انقلاب را شکل داد. لذا، ما باید در پرتو منویات مقام معظم رهبری همچنین وحدت و همدلی امورات کشور را به پیش ببریم.
سالاری گفت: امروز انقلاب با منویات رهبر فرزانه و متفکر انقلاب در مسیر حق و حقیقت گام بر می‌دارد.
در ادامه حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان اظهار کرد: تمام توطئه‌های دشمنان طی چهل سال گذشته با شکسته مواجه شده است، در حالی که آنان شهیدان زیادی از ما گرفتند.
وی ادامه داد: یکی از خواسته‌های بحق ملت ایران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود چون در گذشته سران این کشور وابسته بودند.
امام جمعه کوهبنان تأکید کرد: در گذشته کشور بی‌اختیار و وابسته بود چون شاه کشور خودش را بدهکار به استکبار می‌دانست. لذا، منابع کشور در اختیار انگلیس، آمریکا و ....بود.
وی بیان داشت: دشمنان در صدد بودند با کلمه آزادی حجاب و عفاف بانوان را هدف قرار دهند ولی انقلاب اسلامی به معنای واقعی آزادی را بیان داشت.
حجت‌الاسلام جعفری اظهار کرد: دشمنان همواره در صدد بودند که خباثت‌ به خرج دهند. لذا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند در حالی که خون این سردار شهید باعث وحدت امت اسلامی و خیزش در بسیاری از نقاط جهان شد.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام
captcha