مکتب سردار سلیمانی ماندگار است
کد خبر: 3876415
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
علیدادی‌سلیمانی:

مکتب سردار سلیمانی ماندگار است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرمان گفت: مکتب سردار سلیمانی برای همه دولتمردان، مجاهدان، سیاسیون و همه افرادی ماندگار است که در راه خدمت به مردم هستند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان امروز سه‌شنبه، 15 بهمن‌ماه در شورای اداری استان با تبریک دهه فجر گفت: در دنیایی که دین را افیون ملت‌ها می‌دانستند انقلاب اسلامی با محور دین اسلام شکل گرفت و شهدا با خون‌شان انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی افزود: از همان روزهای آغازین انقلاب اسلامی دشمنی‌ها آغاز شد و شاهد جنگ تحمیلی بودیم، شهدای عزیزی را تقدیم کردیم و این شهدا با خون خودشان انقلاب را تا به امروز نگهداری کرده‌اند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه درهای شهادت همچنان باز است، بیان کرد: انقلاب اسلامی خود را در جهان اسلام عرضه کرد و شهید سپهبد سلیمانی زمانی که شربت شهادت را نوشید، جهان اسلام عزادار شد.

علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: سردار سلیمانی در قلب کرمانی‌ها جا دارد، اما مردم ایران و جهان در غم از دست دادن وی سوختند و ویژگی‌های انسانی و الهی این شهید عزیز از جمله مرد جهاد و نبرد بودن و مبارزه با هوا و هوس‌ها موجب محبوبیت سردار سلیمانی شده است.

وی با اشاره سخنان رهبری درباره شهید سپهبد سلیمانی تأکید کرد: مکتب سردار سلیمانی برای همه دولتمردان مجاهدان، سیاسیون و همه افرادی ماندگار است که در راه خدمت به مردم هستند.

انتهای پیام
captcha