شکست سیاست‌های آمریکا در مقابل ایران/ قدرت محور مقاومت بیشتر شده است
کد خبر: 3876582
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶

شکست سیاست‌های آمریکا در مقابل ایران/ قدرت محور مقاومت بیشتر شده است

گروه اجتماعی ــ فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه گفت: سیاست‌های آمریکا در برابر خواسته‌های ایران شکست خورده و این پیروزی به لطف الهی محقق شده است.

شکست سیاست‌های آمریکا در مقابل ایران/ قدرت محور مقاومت بیشتر شده است

به گزارش ایکنا از البرز، سردار رحیم نوعی‌اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه، 15 بهمن در یادواره ۱۱۰ شهید ورزشکار استان البرز اظهارکرد: در لبنان، یمن، فلسطین، سوریه، عراق و اقصی نقاط دنیا آمریکا قدرت رویارویی با شهید سلیمانی را نداشت، آمریکایی‌ها از این شهید بزرگوارحتی در جاهایی که حضور نداشت هراس داشتند.
وی اضافه کرد: نتیجه‌ای که امروز حاصل شده و دنیا به آن اذعان می‌کند این است که قدرت شهید سلیمانی به فضل الهی هزار برابر از زمان حیات قاسم سلیمانی بیشتر است، کدام قدرت، دولت و حزب در دنیا می‌توانست این اتحاد و همبستگی را در بین گروه‌های مقاومت به وجود بیاورد؟.
نوعی‌اقدم گفت: همه دیدند آمریکایی که به صورت قانونی مصوبه داشت در عراق بماند، امروز با قانون مصوب دیگری باید نیروهای خود را از عراق خارج کند که این قدرت شهید سلیمانی است.
وی در خصوص انتقام از ترورشهید سلیمانی گفت: مقام معظم رهبری، نظام و مردم ما نشان دادند که در کلام صادق هستند و وقتی گفتیم می‌زنیم، زدیم، ما کسی را زدیم که بعد از جنگ جهانی دوم هیچ احدی در دنیا جرات نکرده بود او را بزند، آمریکا را زدیم که این اقدام هیمنه‌اش را درهم شکست، در واقع با این اقدام این کشور را نابود کردیم .
نوعی‌اقدم گفت: ما به آمریکایی‌ها گفتیم آنچه که زدیم سیلی بود، استراتژی بر ترک منطقه است، اگر منطقه را ترک نکنند، خواب از چشم آمریکایی‌ها گرفته می‌شود.
نوعی‌اقدم در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: بزرگ‌ترین، پرافتخارترین و ماندگارترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی ایران این بود که ما در دهان آمریکا زدیم و گفتیم که از این به بعد نمی‌توانی با ملت ایران دربیفتی.
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه عنوان کرد: امروز به فضل الهی ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، آمریکا با ما درگیر و در محاصره دیگر ابرقدرت‌ها هستیم ولی آنچه که ما خواسته‌ایم اتفاق افتاده است.
نوعی اقدم با اشاره به اینکه کسانی مانند محمد مرسی و حسنی مبارک که با آمریکا بودند به چه سرنوشتی دچار شدند، گفت: ایران حامی بشار اسد بود و وی در زمان حاضر رییس جمهوری سوریه است که نشان دهنده این است که جمهوری اسلامی به هر چه خواسته رسیده و سیاست‌های آمریکا در برابر خواسته‌های ایران شکست خورده که این پیروزی به لطف الهی محقق شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ورزش در کشور اشاره و گفت: اینکه یک جوان و نوجوان ما در سکوی قهرمانی قرار بگیرد، به اقتدار نظام کمک می‌کند، ورزشکاران ایران اسلامی در میادین جهانی و بین‌المللی باید مقتدر و محکم در برابر رقبای خود حاضر شوند.
نوعی‌اقدم گفت: ایرانی می‌تواند مانند دیپلماسی نظامی در حوزه دیپلماسی ورزشی موفق ظاهر شود و به دنیا ثابت کند که ایران و ایرانی همیشه موفق است.

انتهای پیام
captcha