سردار سلیمانی از سرمایه فطرت صیانت کرد
کد خبر: 3876797
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

سردار سلیمانی از سرمایه فطرت صیانت کرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمان با بیان اینکه سردار سلیمانی از سرمایه فطرت صیانت کرد، بیان کرد: تا لحظه‌ای که به شهادت رسید در اراده او تغییری ایجاد نشد و با اینکه بیشترین محبوبیت را داشت اما متواضع بود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی عربپور، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمان امروز چهارشنبه، 16 بهمن‌ماه در مراسم پاسداشت شهدای جبهه مقاومت که به‌همت بسیج ادارات برگزر شد، گفت: شهید سلیمانی به آرزوی دیرینه‌اش که شهادت بود رسید و از خداوند چیزی جز شهادت نمی‌خواست.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی پرورش‌یافته مکتب امام(ره) بود، افزود: همه شهیدانی که در رکاب حاج‌ قاسم به فیض عظیم شهادت رسیدند انسان‌های بزرگ و والامقامی بودند که سر تعظیم در محضر نورانی آن‌ها فرود می‌آوریم و خدا را به خون پاک آن‌ها قسم می‌دهیم روزی ما را نیز شهادت قرار بدهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمان با بیان اینکه حاج‌قاسم از سرمایه فطرت صیانت کرد، بیان کرد: حاج‌قاسم تا لحظه‌ای که به شهادت رسید در اراده او تغییری ایجاد نشد و با اینکه بیشترین محبوبیت را داشت اما متواضع بود.

حجت‌الاسلام عربپور با اشاره به اینکه حاج‌قاسم یک عارف به تمام معنا بود و همه مراحل عرفان را طی کرده بود، گفت: حاج قاسم شجاعت داشت و آن را به نسل خود منتقل کرد. او یک مکتب است؛ چرا که ویژگی‌های بزرگی داشت. بسیاری از فرماندهان ما شهید شدند اما او امروز طلایه‌دار یک مکتب است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمان با بیان اینکه حاج‌ قاسم بسیار پاکدست بود و کوچکترین سوءاستفاده‌ای از مقام و جایگاه خود نکرد، افزود: او هوای همه را داشت و از پاسداری خود خوب پاسداری کرد.

حجت‌الاسلام عربپور با اشاره به اینکه حاج‌ قاسم خداترس بود و اعتقاد کامل داشت که اگر از خدا بترسد خداوند کاری می‌کند که دشمنان از او بترسند، بیان کرد: دشمن از نام و حضور حاج‌ قاسم در منطقه احساس خطر می‌کرد.

وی با بیان اینکه حاج‌ قاسم به مادیات توجهی نداشت و انسانی بسیار قانع بود، تأکید کرد: به او پیشنهاد کاندیداتوری ریاست جمهوری در سال 1400 داده بودند اما او گفته بود، من دنبال قاتل خودم هستم شما می‌گویید بیا رئیس جمهور شو.

انتهای پیام
captcha