«نقش شهید سلیمانی در توسعه امنیت، عدالت و صلح منطقه‌ای و جهانی» بررسی می‌شود
کد خبر: 3876908
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
با همکاری نهادهای بین‌المللی؛

«نقش شهید سلیمانی در توسعه امنیت، عدالت و صلح منطقه‌ای و جهانی» بررسی می‌شود

گروه سیاسی ــ همایش «تحلیلی بر نقش سپهبد شهید سلیمانی در توسعه امنیت، عدالت و صلح منطقه‌ای و جهانی» به همت مجمع جهانی صلح اسلامی با همکاری برخی دستگاهای داخلی و بین‌المللی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ در آستانه چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، همایش «تحلیلی بر نقش این شهید در توسعه و امنیت، عدالت و صلح منطقه‌ای و جهانی» روز یکشنبه 20 بهمن‌ماه به همت مجمع جهانی صلح اسلامی و با همکاری برخی دستگاهای داخلی و بین‌المللی در تهران  برگزار می‌شود.

از جمله محورهای این همایش می‌توان به «صلح و عدالت در اندیشه‌های مقام معظم رهبری و نقش عملکرد شهید سلیمانی»، «فرصت‌ها و چالش‌های صلح و عدالت در منطقه غرب آسیا بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی» و «آینده پژوهی صلح، امنیت و عدالت در منطقه و جهان با نگاه به نقش شهید سلیمانی» اشاره کرد.

«نظام سلطه، صلح و عدالت و امنیت در منطقه و رویکرد شهید سلیمانی»، «صلح، عدالت و امنیت در اندیشه‌های شهید سلیمانی» و «اقدامات راهبردی شهید سلیمانی برای تعامل و وحدت در میان ملت‌های مسلمان و منطقه» از دیگر محورهای همایش است.

سردار قاسم سلیمانی ,

مجمع جهانی اهل بیت، شورای عالی انقلاب فرهنگی، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از جمله دستگاه‌های مشارکت‌کننده در برگزاری این همایش هستند.

انتهای پیام
captcha