تشکیل شورای جوانان مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3877067
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶

تشکیل شورای جوانان مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: برای استفاده بهتر از ظرفیت جوانان و نوجوانان در اجرای کارهای فرهنگی شورای جوانان مساجد در سطح استان تشکیل می‌شود.

تشکیل شورای جوانان مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد امروز، 17 بهمن‌ماه در نشست با ائمه جمعه استان، اظهار کرد: باید نقش مسجد محوری در همه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: ائمه جمعه می‌توانند با تشکیل و نظارت بر شوراهای مختلف و استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی مساجد را فعال‌تر و پویاتر کنند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه برای رونق برنامه‌های فرهنگی باید برنامه مدون وجود داشته باشد، اضافه کرد: در هر صورت باید یک تحرک خوبی در سطح مساجد شهرستان‌ها و بخش‌ها ایجاد شود و در این کار از ظرفیت مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان به خوبی استفاده کرد.
حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه مساجد ظرفیت‌های خوبی برای پرورش روح و جسم جوانان دارد، تاکید کرد: باید مسجد به عنوان یک قرارگاه فرهنگی در مرکز همه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه ظرفیت ریش سفیدان و معتمدان محلی در رفع مشکلات و مباحث اجتماعی مورد توجه ویژه قرار گیرد، یادآور شد: ضرورت دارد شورای معتمدان و ریش سفیدان محلی در مساجد شهرستان‌ها و بخش‌ها تشکیل شود.

انتهای پیام
captcha