انقلابی‌گری، خط قرمز سردار سلیمانی
کد خبر: 3877359
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

انقلابی‌گری، خط قرمز سردار سلیمانی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج انقلابی‌گری را خط قرمز سردار دانست و بیان کرد: سردار سلیمانی انسانی انقلابی و ولایتمدار بود و برای حفظ این انقلاب جان‌فشانی کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در نشست بصیرتی تشکل‌های دینی با موضوع تبیین دستاوردهای چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که امروز، 19 بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: نظام اسلامی آرزوی همه انسان‌هایی است که دل درگرو اسلام داشتند.
وی با اشاره به اینکه هزاران شهید و جانباز درراه پیروزی انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند، افزود: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج همچنین به خصوصیات سردار سلیمانی از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت و عنوان کرد: این سردار بزرگوار انسانی شجاع و نترس بود و باتدبیر جنگی در میدان نبرد و در مقابله با دشمنان ایستادگی می‌کرد.
حجت‌الاسلام کاوه انقلابی‌گری را خط قرمز سردار دانست و بیان کرد: سردار سلیمانی انسانی انقلابی و ولایتمدار بود و برای حفظ این انقلاب جان‌فشانی کرد.
نورعلی خزاعی، رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان نیز در این نشست اظهار کرد: همه اعضای هیئات مذهبی کردستان سربازان ولایت و مدافعان حرم هستند.
وی در پایان یادآور شد: هیئات مذهبی استان کردستان این آمادگی را دارند تا در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه حضوری پرشور داشته باشند و در اسفندماه نیز در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.
سردار حسن عسگری، فرمانده سپاه سنندج نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه بعد از چهل‌ویک سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی باید دید چه چیزی باعث ماندگاری نظام اسلامی‌شده است، افزود: ماهیت خدایی انقلاب اسلامی، مطابقت با فطرت انسان‌ها، مردمی بودن و همه‌جانبه بودن انقلاب از دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.
وی محبوبیت نزد سایر ملت‌ها، رویش نسل سوم انقلاب و همچنین نوسازی ساختاری برمبنای اصول را نیز از دیگر دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی بیان و اعلام کرد: گرچه دشمنان به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام هستند اما مردم در عرصه‌های مختلف حضور فعالی دارند.
فرمانده سپاه سنندج از نمودهای حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب را انتخابات دانست و گفت: تکلیف شرعی همه ماست که در انتخابات مشارکت کنیم و معیارها، مصادیق و شاخص‌هایی که برازنده انقلاب اسلامی است را رعایت کنیم.
وی عنوان کرد: هیئات مذهبی نیز باید با مشارکت در این زمینه اجازه ندهند، دشمن به عرصه‌های سیاسی نظام نفوذ کند و امروز دشمن از هر طریقی به‌ویژه موج‌سواری روی مواردی مانند گسترش کرونا در ایران می‌خواهند مردم را ناامید کرده و آن‌ها را از حضور در عرصه‌های مختلف ازجمله شرکت در راهپیمایی بازدارند.
عسگری اعلام کرد: هر جا که دشمن حساسیت نشان دهد و مانع حضور مردم شود قطعاً به ضررش بوده است بنابراین مردم ما همواره با توطئه دشمن آشنایی دارند و اجازه توطئه افکنی به آن‌ها را نمی‌دهند.
وی با بیان اینکه دشمن شبانه‌روز به دنبال زمین زدن انقلاب اسلامی است، گفت: مردم ما انقلاب را به‌راحتی می‌پذیرند و بی‌شک مردم رُکنِ رکین انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.
فرمانده سپاه سنندج تشییع‌جنازه چهل‌میلیونی شهید سلیمانی در کل کشور را رفراندومی برای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: مترادف این مهم رفراندوم فروردین سال ۵۸ بود که در هر دو مورد مردم حماسه‌ساز شدند.

انتهای پیام
captcha