«در آرزوی گل سرخ»؛ کتابی درباره شهید سلیمانی برای کودکان و نوجوانان
کد خبر: 3877834
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

«در آرزوی گل سرخ»؛ کتابی درباره شهید سلیمانی برای کودکان و نوجوانان

کتاب «در آرزوی گل سرخ» درباره سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی برای کودکان و نوجوانان منتشر شد.

«در آرزوی گل سرخ»؛ کتابی درباره شهید سلیمانی برای کودکان و نوجوانانبه گزارش خبرنگار ایکنا، موضوع کتاب درباره هدیه گل سرخی است که فرزند یکی از شهدای مدافع حرم، در نماز به سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی هدیه کرد و از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد.

این کتاب نوشته منیره میرزایی است که راحیل تقی‌پور تصویرگری آن را برعهده داشته است که در قطع خشتی و ۱۶ صفحه و با قیمت ۱۰ هزار تومان منتشر شده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

 در مسجد همه نماز می‌خواندند، پسر کوچک دیگر صبر نداشت. دلش برای حاج قاسم تنگ شده بود؛ شاخه گل سرخ را برداشت. از کنار مادرش بلند شد و پرده مسجد را کنار زد و به سمت صف اول نماز دوید. او شجاع‌ترین، مهربان‌ترین و عاشق‌ترین مرد شهر را می‌شناخت. مردم دست به قنوت برداشته بود. پسر گل سرخ را به سمت او گرفت. مرد یک دستش را جلو آورد و آرام گل سرخ را از پسرک گرفت. گل سرخ از خوشحالی ذوق کرد و یک گلبرگش در دست پسرک جاماند. پسرک گلبرگ گل سرخ را هم به مرد داد. گل سرخ به آرزویش رسید. کودکی او را به مهربان‌ترین، شجاع‌ترین و عاشق‌ترین مرد شهر هدیه داد بود. گل سرخ فرشته‌ها را دید که دور مرد پرواز می‌کردند. مرد دعا کرد و گل سرخ آمین گفت.

کتاب «آرزوی گل سرخ» به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها به همت گروه کودک و نوجوان مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت (گل آبی) عرضه می‌شود.

انتهای پیام
captcha