شهید سلیمانی اسطوره مقاومت است
کد خبر: 3878041
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

شهید سلیمانی اسطوره مقاومت است

تهیه‌کننده فیلم «به وقت شام» گفت: شهید سلیمانی سردار دل‌ها و اسطوره مقاومت است، اگر این شهید عزیز در قلب‎ها جای داشت، چون تمام عمر خود را در خدمت به نظام و امنیت کشور سپری کرد.

پوششی// شهید سلیمانی اسطوره مقاومت استبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محمد خزایی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «به وقت شام» شامگاه 21 بهمن‌ماه در مراسم چهلمین روز از شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی که با حضور جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و مردم کاشمر در زیارتگاه شهید مدرس برگزار شد، اظهار کرد: در این چنین مراسم‎هایی شهدا حضور دارند، وقتی پاسداشت حاج قاسم سلیمانی برپا می‎شود، خیر و برکت بسیاری برای همه ما خواهد داشت.

وی افزود: باید دید شهادت چه فلسفه‎ای دارد که بسیاری از جوانان و میانسال‎ها اشتیاق و آرزوی رسیدن به آن را دارند، شهدا بسیار افراد باهوش و باذکاوتی هستند، چرا که بین مرگ اجباری و مرگ اختیاری، مرگ اختیاری را انتخاب کردند.

این فعال فرهنگی عنوان کرد: ذکاوت و زرنگی به ثروت اندوزی و تخریب برای رسیدن به منصب و زیر سوال بردن آرمان‌های انقلاب برای کسب پست و مقام نیست، بلکه باید به دنبال مرگ باعزت بود.

وی ادامه داد: زینبیون مظلوم‎ترین گروه مدافعین حرم هستند، این افراد اگر می‎خواستند مدافعین حرم باشند، ابتدا باید به خانواده‎شان اطلاعیه می‎دادند که فرزند آن‌ها نیستند.

خزایی بیان کرد: زینبیون خالص‌ترین افراد هستند، چرا که نه تشییع جنازه‎ای و نه مراسمی برایشان گرفته می‎شد و جنازه‌شان اجازه برگشت به پاکستان نداشت و در بهشت زهرا خاکسپاری می‎شدند.

تهیه کننده فیلم «به وقت شام» خاطرنشان کرد: این افراد برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به جبهه‎ها آمدند، بسیاری از آنها چهل روز را روزه می‎گرفتند و طلب شهادت داشتند، البته این شهادت مربوط به این دوران نیست و از زمان صدر اسلام و پیامبر اسلام(ص) و خاندان پاکشان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بدون شک شهادت و قربانی شدن برای دفاع از اسلام است، تصریح کرد: تاکنون 200 هزار شهید در راه دفاع از اسلام دادیم.

خزایی گفت: تمامی شهدا برای اسلام جان خود را از دست دادند، نه برای فرد خاصی، ما باید مدیون بنیانگذار انقلاب اسلامی باشیم که مجدد احیاگر اسلام در کشور ایران بود، اگر امام راحل نبود امروز اسلامی وجود نداشت، 13 قرن اسلام دست امویان، عباسیان و عثمانیان بود و اسلام فاسد را به وجود آوردند.

این فعال فرهنگی ادامه داد: امام(ره) دو خدمت بسیار بزرگ به کشور ایران کردند، ابتدا اینکه احیاگر مجدد اسلام در قرن حاضر بودند و دیگری اینکه مردم ایران را لایق حکومت اسلامی دانست و با این کار کشور جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرد و ما باید مدیون برکات انقلاب و جمهوری اسلامی باشیم.

وی ادامه داد: آرامشی که امروز در کشور داریم، به خاطر خون شهدا و حاج قاسم سلیمانی است، اگر نظام آسیب ببیند دین آسیب می‎بیند و جبران کردن آن امکان‌پذیر نیست، در همه کشورهای اطراف ایران خرمن‎های بسیاری از آتش وجود دارد، اما در ایران توفیقات و پیشرفت‎های علمی که داشتیم در گرو همین آرامش و امنیت است.

تهیه‌کننده فیلم «به وقت شام» تصریح کرد: استقلال کشور تنها در حفظ خاک نیست، همه مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی احتیاج به مراقبت دارد، امروز منافقین دیگر وارد جنگ ترور نمی‎شوند، بلکه برای حضور در فضای مجازی و جنگ رسانه‎ای و تخریب کشور آموزش‎های مختلفی را دیدند.

خزایی در پایان بیان کرد: بسیاری از آنچه در فضای مجازی مطرح می‎شود صحیح نیست و توسط منافقین در حال هدایت شدن است، از سویی ما هم نباید مبلغ این جنگ رسانه‎ای و منتشرکننده اخبار نادرست باشیم.

انتهای پیام
captcha