وصیت‌نامه سردار سلیمانی؛ منشور انقلاب اسلامی
کد خبر: 3879043
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰

وصیت‌نامه سردار سلیمانی؛ منشور انقلاب اسلامی

جانشین فرمانده سپاه لرستان با بیان این‌که وصیت‌نامه سردار سلیمانی منشور و نقشه انقلاب اسلامی است، گفت: راه سردار سلیمانی همچنان مستدام، مستحکم و پُررهرو است. او از بین ما رفت، اما شهادتش هزار حاج قاسم سلیمانی به جهان معرفی کرد.

ببه گزارش ایکنا از لرستان، حبیب‌الله توکلی، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، روز گذشته، 26 بهمن در سومین همایش «تجلی اخلاص» نخستین جشنواره ره‌آورد سرزمین نور که در سالن همایش حوزه هنری استان لرستان برگزار شد، با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، اظهارکرد: با توجه به این‌که چهل روز از شهادت سردار سلیمانی می‌گذرد ولی در سطح کشور و استان‌ها همچنان شاهد برگزاری مراسمات بزرگداشت این شهید گرانقدر هستیم.

وی با بیان این‌که هر چه‌قدر از زمان شهادت سردار سلیمانی می‌گذرد شکوه و عظمت شهادت این مرد بزرگ را  کم نمی‌کند، افزود: شاید واقعه‌ای که هزار و ۴۰۰ سال پیش اتفاق افتاد و یزید خیال می‌کرد که با شهادت امام حسین(ع) می‌تواند کار را تمام کند امروز شاهد هستیم با گذشت هزار و ۴۰۰ سال همچنان حرارت و اشتیاق مردم نسبت به عاشورای حسینی روز به روز شعله‌ورتر می‌شود.

توکلی با یادآوری این‌که راه سردار سلیمانی همچنان مستدام، مستحکم و پُررهرو است، اضافه کرد: امروز دیدیم که سردار سلیمانی شهید شد و از بین ما رفت ولی شهادتش هزار حاج قاسم سلیمانی به جهان معرفی کرد.

وی گفت: سردار سلیمانی محصول دفاع مقدس، تربیت شده میدان‌های رزم و جهاد در کربلای ایران اسلامی و هم‌رزم شهدای گرانقدری همچون باکری، متوسلیان، همت و صیاد شیرازی‌ها بود، استقامت و جنگندگی این شهدا سبب شد که امروز در عرصه‌ها و میادین بزرگ‌تر با دشمنانی بزرگ‌تر مقابله کنیم و پیروز میدان باشیم.

جانشین فرمانده سپاه لرستان ادامه داد: با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی و ترور سه سپهد شهید ایران می‌فهمیم که دشمن از ترور برای رسیدن به مقاصد پلید خود و برداشتن  چهره‌های انقلابی و تاثیر گذار و محو آن‌ها از صحنه روزگار استفاده می‌کند ولی آیا توانست سردار سلیمانی را از دل میلیون‌ها آزاده در جهان و ایران اسلامی محو کند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی از میان ما رفت اما راه، هدف و آرمان او پیش‌‌‌‌روی ما است، گفت: وصیت‌نامه سردار سلیمانی منشور و نقشه انقلاب اسلامی است بر همین اساس هر کس به این مملکت و نظام اعتقاد دارد و دل‌بسته است مسیری که سردار سلیمانی در وصیت‌نامه‌شان مشخص کرده بهترین مسیر راه است.

انتهای پیام
captcha