وصیت شهید سلیمانی تبعیت از ولی‌فقیه و اجرای عدالت است
کد خبر: 3879078
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
رئیسی:

وصیت شهید سلیمانی تبعیت از ولی‌فقیه و اجرای عدالت است

رئیس قوه قضائیه گفت: وصیت شهید سلیمانی به همه ما این است که برای تبعیت از ولی‌فقیه و اجرای عدالت، مبارزه با فساد، باید سر از پا نشناخت و تلاش کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه صبح امروز یکشنبه ۲۷ بهمن‌ماه در دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی گفت: حقیقتا این شهید بزرگوار در وجود او اخلاص برای خدا، عمل کردن، اندیشه کردن برای خدا بوده و در آشکار و پنهان مجاهدت کردن موج می‌زند.

وی افزود: اخلاص او امروز در صدر ویژگی‌ها و شاخص‌های مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی است، عمل صالح او آن هم عمل صالحی که مورد رضای حضرت حق باشد شاخص است.

رئیسی تصریح کرد: امروز سیره و سلوک شهید سلیمانی الگویی برای ما در مجاهدت، مردم داری، ایستادگی در مقابل دشمن، سر خم نکردن در برابر موانع است، موانع پیش‌روی همه است و ما در آشکار ندیدیم که شهید سلیمانی از مشکلاتی که پیش‌رویش است نسب به حرکت عظیم پاکسازی عظیم از لوث وجود خناثان درد و دل بکند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی معتقد بود باید موانع را پیگیری کرد، گفت: برخی مشکلاتی که دشمن ایجاد می‌کرد و مشکلاتی که در سر راه ماموریتش به وجود می‌آمد را شهید سلیمانی صرفا به دنبال حل کردن آنها بود نه گله‌کردن و فقط حرف‌زدن.

رئیسی با اشاره به اینکه نگاه شهید سلیمانی به مقام معظم رهبری این بود که از ایشان درس ایستادگی و مقاومت را می‌گرفت اظهار کرد: شهید سلیمانی در مکتب امام و جانشین به حق ایشان درس ایستادگی و مقاومت را می‌گرفت و حقیقتا شاگرد لایقی در مکتب ولایت بود و سفارش شهید سلیمانی به ما بازماندگان این است که در این مسیر دچار سستی و درجا زدن و توقف کردن نباید شد.

رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه باید با ایستادگی و مقاومت و با نگاه به اهداف مهم انقلاب اسلامی برای اجرای عدالت، مبارزه با فساد تلاش کرد افزود: وصیت شهید سلیمانی به همه ما این است که برای تبعیت از ولی‌فقیه و اجرای عدالت، مبارزه با فساد، باید سر از پا نشناخت و تلاش کرد.

انتهای پیام
captcha