کتاب «سردار دل‌ها» در خراسان شمالی تألیف شد
کد خبر: 3882127
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

کتاب «سردار دل‌ها» در خراسان شمالی تألیف شد

عضو جامعه قاریان قرآن کشور گفت: کتاب سردار دل‌ها پس از شهادت سیدالشهدای مقاومت نوشته و به‌مناسبت اربعین سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط انتشارات قلم چاپ شد.

کتاب سردار دلها(حاج قاسم سلیمانی) در خراسان شمالی تالیف شدعباس کیفی بجستانی، عضو جامعه قاریان قرآن کشور، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده شهدا تألیف این کتاب کوچکترین کاری بود که می‌توانستم انجام بدهم، اضافه کرد: این کتاب با هدف ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت نوشته شده است.

وی ادامه داد: بنده به‌عنوان برادر شهید بر خود وظیفه‌ دانستم تا از رشادت‌ها و بزرگ‌مردی‌های سردار دل‌ها کتابی بنویسم و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهم.

عضو جامعه قاریان قرآن کشور در پاسخ به این سؤال که اولویت اصلی شما برای تألیف این کتاب چه بود، تأکید کرد: یکی از وظایف مهم ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین گسترش فرهنگ انقلابی میان جوانان است که با تألیف این کتاب تلاش کردم گام کوچکی در این مسیر بردارم.

وی تصریح کرد: محبوبیت سردار دل‌ها، نقش حاج قاسم سلیمانی در وحدت جامعه اسلامی، الگو بودن ایشان بین جوانان، برکت شهادت ایشان برای جامعه اسلامی و ... از جمله مطالبی بوده است که در این کتاب به آن‌ها پرداخته شده است.

کیفی بجستانی در رابطه با تعداد صفحات چاپ شده این کتاب، اظهار کرد: تعداد صفحات این کتاب بیش از 70 صفحه است و حدود یک ماه نوشتن این کتاب زمان برد.

یادآور می‌شود، تجوید و آداب تلاوت قرآن کریم، آشنایی با سبک‌های تلاوت و شیوه‌های حفظ قرآن کریم، تمسک به قرآن در سایه ولایت، اصول و فنون سخنوری و مجری‌گری، عفاف و حجاب صدفی بر گوهر وجود، زن مظهر ظرافت، عفت و جمال آفرینش و ... از جمله آثار این نویسنده است.

انتهای پیام
captcha