آمادگی اورژانس البرز برای چهارشنبه‌سوری / مردم در خانه بمانند
کد خبر: 3885834
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

آمادگی اورژانس البرز برای چهارشنبه‌سوری / مردم در خانه بمانند

رئیس مرکز اورژانس استان البرز از آماده‌باش تیم‌های اورژانس در چهارشنبه آخر سال خبر داد و از مردم خواست در خانه بمانند.

آمادگی اورژانس البرز برای چهارشنبه‌سوری / مردم در خانه بمانند

مهرداد بابایی، رئیس مرکز اورژانس استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز ضمن اعلام آمادگی کامل تیم‌های فوریت‌های پزشکی در چهارشنبه‌ آخر سال از مردم فهیم استان خواست با توجه به شیوع کرونا از شرکت در هر تجمعی خودداری کنند و در خانه بمانند.
وی ضمن تشریح برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی البرز در چهارشنبه پایان سال، گفت: جلسات هماهنگی درون بخشی و بین‌بخشی با دستگاه‌های زیر ربط در استان تشکیل شده است و همه مراکز درمانی برای پذیرش مصدومین احتمالی آمادگی دارند.
رئیس مرکز اورژانس استان البرز با بیان اینکه این روزها بسیاری از بیمارستان‌های استان در حال مقابله شبانه روزی با ویروس کرونا هستند، گفت: همه پرسنل بهداشتی و درمانی از ۲۶ تا ۲۸ اسفند ماه در حالت آماده باش مضاعف هستند.
بابایی از مردم خواست با توجه به شرایط امسال برای سلامتی خود و خانوادهایشان و در امان بودن از کرونا و جلوگیری از خستگی بیش از پیش نیروی‌های خدوم بهداشتی و درمانی حوادث چهارشنبه آخر سال در خانه بمانند.
وی اضافه کرد: در چهارشنبه‌ پایان سال آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی در میادین و نقاط پر تراکم شهر همراه با دیگر سازمان‌های امدادی و انتظامی از ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۷ اسفندماه استقرار خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha