پلیس و سپاه تا شکست کامل کرونا در میدان هستند
کد خبر: 3885902
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
فرمانده انتظامی کرمانشاه:

پلیس و سپاه تا شکست کامل کرونا در میدان هستند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی کامل نیروهای مسلح به ویژه پلیس و سپاه برای حضور در میدان نبرد با کرونا تا شکست کامل این بیماری خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: مدتی است کشور درگیر بیماری کرونا شده و همین موضوع شرایط ویژه ای را در جامعه ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه همه مردم و مسئولان وظیفه دارند با بیماری کرونا بجنگند، گفت: اگر هر کدام آنها وظیفه خود را به خوبی انجام دهند قطعاً در آینده‌ای نزدیک شاهد کنترل و مهار این بیماری خواهیم بود.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: شاید بهترین راه مقابله با این بیماری به حداقل رساندن تردد در معابر و اماکن عمومی باشد که در این میان مردم نقش بسیار مهمی برعهده دارند و بهتر است با در منزل ماندن به قطع زنجیره کرونا کمک کنند.
این مقام انتظامی یادآور شد: از سوی دیگر مسئولان نیز در تلاش هستند که بتوانند نیازهای اساسی این روزهای مردم مثل ژل های ضدعفونی، ماسک، دستکش و … را فراهم تا امکان ابتلاء به کرونا کاهش یابد.
وی ادامه داد: در این میان نیروهای مسلح نیز از همان روزهای ابتدایی پای کار آمده و با ضدعفونی کردن معابر و گندزدایی و همچنین توزیع لوازم مورد نیاز مردم تلاش کردند سهمی در مبارزه با این بیماری و کنترل و مهار آن داشته باشند.
سردار جاویدان تصریح کرد: پلیس هم روزانه نسبت به ضدعفونی معابر شهری اقدام و تاکنون بالغ بر ۱۵۰ لیتر به این موضوع اختصاص داده است.
وی همچنین مبارزه و برخورد با محتکران را از دیگر اقدامات انجام شده پلیس برشمرد و گفت: تاکنون حدود ۳۶ میلیارد ریال انواع مواد شوینده و ژل های ضدعفونی، پدهای الکلی، دستکش، ماسک و مواد بهداشتی احتکار شده کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری حدود ۳۰ محتکر و معرفی آنها به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: مجازات سختی در انتظار آنها خواهد بود چرا که پلیس و دستگاه قضائی عزمشان را برای برخورد قاطعانه و بدون گذشت با این افراد که بدترین مجرمان هستند، جزم کرده‌اند.
سردار جاویدان در پایان و با اشاره به در پیش بودن مراسم چهارشنبه پایان سال، گفت: با هنجارشکنان این مراسم که بخواهند به بهانه شادی و خصوصاً در این ایام که شاهد شیوع بیماری کرونا هستیم اقدام به تجمع کرده و امنیت و آسایش دیگر شهروندان را با مخاطره روبرو کنند قاطعانه برخورد می‌شود.

انتهای پیام
captcha