ضدعفونی و گندزدایی مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر تهران
کد خبر: 3886101
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران خبر داد؛

ضدعفونی و گندزدایی مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر تهران

در راستای اقدامات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مناطق محروم و محله‌های حاشیه‌نشین شهر تهران، عملیات ضدعفونی و گندزدایی این مناطق توسط سازمان بسیج شهرداری تهران و بسیجیان حوزه‌های تابعه انجام می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان بسیج شهرداری تهران، مجتبی سالک، رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران، گفت: طی روز‌های گذشته تیم‌های ضد عفونی کننده و گندزدا با حضور در مناطق ۱۹، ۱۸، ۱۵ و اطراف شهر اسلامشهر نظیر کهریزک، مرتضی‌گرد، کوره‌های آجرپزی دولت‌خواه، شمس‌آباد، و قاسم‌آباد، خاوران، بهار و توحید که خانواده‌های محروم در آن اسکان دارند نسبت به ضدعفونی سطوح و معابر و اماکن عمومی اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران افزود: مناطق محروم و حاشیه‌ای به لحاظ تراکم جمعیت جزء متراکم‌ترین مناطق شهری هستند و ساکنان این مناطق نیازمند کمک بیشتری جهت مقابله با این اپیدمی هستند. در همین راستا بسیجیان شهرداری تهران این مناطق را ضدعفونی خواهند کرد.

سالک گفت: فرهنگ بسیجی است که در همه عرصه‌ها معجزه می‌کند و اگر وضعیت موجود را به جنگی تمام عیار تشبیه نماییم، سربازان و فرماندهانی که در خط مقدم این جبهه، فداکارانه در حال دفاع هستند، با همان حس و حال دوران دفاع مقدس پا در میدان گذاشته اند و امیدواریم با عنایت امام عصر (عج) و کمک و همیاری مردم ریشه این ویروس منحوس از کشور برچیده شود.
انتهای پیام
captcha