افتتاح بیمارستان خیریه درمان بیماران کرونایی در مهاباد
کد خبر: 3887659
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸

افتتاح بیمارستان خیریه درمان بیماران کرونایی در مهاباد

بیمارستان خیریه ۷۴ تخت‌خوابی موقت مهاباد با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال توسط خیرین جهت درمان بیماران کرونایی راه‌اندازی شده است.

افتتاح بیمارستان خیریه درمان بیماران کرونایی در مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، امروز جمعه هشتم فروردین ماه، بیمارستان خیریه ۷۴ تختخوابی موقت مهاباد با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال توسط خیرین جهت درمان بیماران کرونایی راه‌اندازی شده است.
محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، در حاشیه افتتاح بیمارستان خیریه موقت ۷۴ تخت‌خوابی شهرستان مهاباد برای درمان بیماران کرونایی، با قدردانی از مشارکت خیرین در امدادرسانی به حوزه درمان و خلق صحنه‌های بی‌نظیر ایثار و همدلی اظهار کرد: این رفتار ارزنده اجتماعی که برگرفته از آموزه‌های والای اسلامی و انسانی است به خوبی در آذربایجان‌غربی جلوه‌گر شده است.
وی افزود: گر چه در اوایل شیوع ویروس کرونا زیرساخت‌های لازم به طور کامل فراهم نبود اما امروز به مدد مردم و دست‌اندرکاران شرایط مقابله و درمان کرونا رو به بهبود است.
استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مسئولیت‌پذیری اجتماعی شکل گرفته توسط خیرین، گروه‌های جهادی، سازمان‌های مردم نهاد و رسانه‌ها در تاریخ این سرزمین به یادگار خواهد ماند، ادامه داد: امیدواریم با اهتمام شکل گرفته و تاکید بر ضرورت در خانه ماندن هر چه زودتر بر این بیماری فائق آییم.
وی با اشاره به فراگیری مسئولیت‌پذیری اجتماعی در جامعه از زمان شیوع کرونا در استان گفت: مشارکت عمومی در مقابله با کرونا از طریق فعالیت‌های خیریه، جهادی و مردم‌نهاد ستودنی است.

انتهای پیام
captcha