آغاز عملیات بیولوژیکی قرارگاه نجف سپاه در ایلام
کد خبر: 3888388
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

آغاز عملیات بیولوژیکی قرارگاه نجف سپاه در ایلام

عملیات بهداشتی بیولوژیکی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در غرب کشور با محوریت سه استان ایلام، کرمانشاه و همدان امروز 12 فروردین ماه با حضور یگان‌های مختلفی از این قرارگاه در شهر ایلام با رمز یا امام رضا(ع) برای مبارزه بیولوژیکی با ویروس کرونا آغاز شد.

آغاز عملیات بیولوژیکی قرارگاه نجف سپاه در ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، در آیین آغاز به کار این عملیات یک روزه، محمدنظر عظیمی، فرمانده قرارگاه نجف سپاه در غرب کشور اظهار کرد: بسیج، سپاه و نیروهای جهادی از جمله نهادهای انقلابی و مردمی هستند که همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور پا به عرصه مبارزه بیولوژیکی و بهداشتی با این دشمن ناپیدا گذاشتند.
عظیمی افزود: سپاه، بسیح و نیروهای جهادی به صورت خودجوش، با روحیه جهادی و جنگنده، خستگی ناپذیر با تمام توان و ظرفیت خود بدون هیچ چشمداشتی همپای وزارت بهداشت و دیگر دستگاه‌های عضو ستاد کرونا وارد عمل شده و برای نابودی و مهار این ویروس در تلاش هستند.
وی یادآور شد: بدنه سپاه به همراه نیروهای بسیجی و جهادگر مردمی خود همواره پای ثابت تمام صحنه‌ها و کارزارها بوده و هر جا که وجود این نهاد انقلابی و ارزشی در صحنه احساس و لازم شود، برای خدمت‌رسانی به جامعه حضور می‌یابد و اکنون در اوج سرایت ویروس کرونا برای مقابله با این بیماری همه گیر پا به عرصه مبارزه بیولوژیکی و بهداشتی گذاشته است تا سلامت شهروندان تأمین شود.
عظیمی اضافه کرد: سپاه در کنار بسیجیان و جهادگران خود در نقاط مختلف کشور خطر مبارزه با ویروس کرونا را به جان خریده‌اند و در تلاشند تا بار دیگر سلامت و آرامش بهداشتی را به جامعه بازگردانند و هدف تعالی بخش آنها حفظ سلامت جسمانی و روانی شهروندان و پاک سازی ایران از این ویروس است.
انتهای پیام
captcha