اختصاص هزینه‌ مناسبت‌های ماه رجب و شعبان برای مقابله باکرونا
کد خبر: 3890002
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰

اختصاص هزینه‌ مناسبت‌های ماه رجب و شعبان برای مقابله باکرونا

مؤسسه قرآنی بین‌الحرمین در شهرستان شاهرود، همه هزینه‌های مناسبت‌های ماه رجب و شعبان را به مقابله با ویروس کرونا و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر اختصاص داد.

به گزارش ایکنا؛ با توجه به گسترس ویروس کرونا در استان سمنان خصوصاً شهرستان شاهرود، برنامه‌های حضوری مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین از قبیل کارگاه‌های آموزشی، مراسم معنوی اعتکاف ماه رجب و شعبان، کلاس‌های آموزشی، برنامه هفتگی، مناسبت‌های ملی و مذهی ماه رجب و شعبان، اردوهای زیارتی و سیاحتی، نمایشگاه و ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی و جشن‌های اعیاد شعبانیه تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
بنابراین با توجه به تصمیم هیئت مدیره مؤسسه، هزینه‌های این برنامه‌ها به تهیه و توزیع لوازم بهداشتی و مواد غذایی ویژه اقشار آسیب‌پذیر اختصاص یافت.
محمد ابراهیمی، مدیر مؤسسه بین‌الحرمین گفت: بیش از 5000 بسته بهداشتی شامل مایع دستشویی، ژل ضدعفونی‌کننده دست و مایع ضدعفونی‌کننده و موادغذایی از جمله برنج، روغن، گوشت، حبوبات و میوه، ماکارونی، تن ماهی و... تهیه و در اختیار مردم مناطق محروم شهر و اقشار آسیب‌پذیر قرار گرفت.
خادمین افتخاری مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین با همکاری گروه‌های جهادی، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر شاهرود را ضد‌عفونی می‌کنند. واحد خواهران نیز با راه‌اندازی کارگاه‌ تولید ماسک از سوی بانوان خادم، نسبت به تأمین نیاز شهروندان در زمینه ماسک اقدام کردند.

راه‌اندازی حسینیه سلامت

در روزهایی که کشور درگیر بیماری کروناست، مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین در اقدامی خودجوش، اقدام به راه‌اندازی حسینیه سلامت کرده است. واحد آموزش موسسه فرهنگی بین‌الحرمین از روزهای نخست شیوع کرونا در کشور، با راه‌اندازی «حسینیه سلامت»، فعالیت‌های انسان دوستانه خوبی را در این زمینه داشته است.
ضد‌عفونی و گندزدایی کوچه‌ها و منازل  همه محله‌ها از دیگر اقدامات حسینیه سلامت است که با همکاری جوانان مؤسسه به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha