توزیع ۴۵ هزار بسته پروتئینی میان افراد آسیب‌دیده از کرونا در کرمان
کد خبر: 3910436
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

توزیع ۴۵ هزار بسته پروتئینی میان افراد آسیب‌دیده از کرونا در کرمان

در مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در کرمان ۴۵ هزار بسته معیشتی پروتئینی بین افراد آسیب‌دیده از کرونا و گروه‌های هدف توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان، محمدعلی روح‌اللهی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها، قاسم سلیمانی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما بحران‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. درایت ولایت فقیه در کشور سبب شد که بتوانیم تمام این بحران‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی افزود: موضوع شیوع ویروس کرونا در دنیا بحرانی است که امروز کشور ما نیز درگیر آن است. از ابتدای شیوع این ویروس در کشور ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) وارد عمل شد و خدماتی را به قشر آسیب‌پذیر جامعه ارائه کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان با بیان اینکه تولید و تهیه دارو و تجهیزات پزشکی، تهیه ماسک و بسته کمک معیشتی برای افراد آسیب‌دیده از کرونا در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: در مرحله اول 25 هزار بسته معیشتی با کمک مجموعه نهادهای اثرگذار در استان و با محوریت نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان توزیع شده است.

روح‌اللهی با بیان اینکه در مرحله دوم چهار میلیون بسته پروتئینی در سطح کشور در حال توزیع است، گفت: رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کرمان همچنان ادامه دارد. در ارتباط با رفع مشکل آب شرب مناطق کمتر توسعه‌یافته با تفاهم‌نامه با ادارات آب، 500 روستا از آب شرب بهداشتی بهره‌مند می‌شوند که جمعیتی حدود 600 هزار نفر در روستاها را شامل می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کرمان تأکید کرد: در مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در استان کرمان 45 هزار بسته معیشتی پروتئینی بین افراد آسیب‌دیده از کرونا و گروه‌های هدف توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha