پروازهای مستقیم از تل‌آویو به کشورهای عربی رسمی شد
کد خبر: 3912461
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
همسو با سیاست‌های سازش‌کارانه؛

پروازهای مستقیم از تل‌آویو به کشورهای عربی رسمی شد

یک شرکت هواپیمایی صهیونیستی از انجام پروازهای تجاری از تل‌آویو به مقصد امارات و دیگر کشورهای عربی خلیج فارس خبر داد.

انجام پروازهای مستقیم از تل‌آویو به کشورهای عربی خلیج فارسبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری عرب 48، شرکت هواپیمایی «غیشیر افیری» هفته گذشته رسماً و برای اولین بار از انجام پروازهای مستقیم از سرزمین‌های اشغالی به کشورهای حاشیه خلیج فارس خبر داد.

پیش‌تر پروازها به دلیل نبود توافقنامه هوایی بین امارات و رژیم صهیونیستی به صورت غیرمستقیم صورت می‌گرفت، بطوریکه هواپیماهای رژیم صهیونیستی ابتدا در فرودگاه «شرم الشیخ» در مصر، «عمان»‌ یا «لارنکا» به مدت پنج دقیقه فرود می‌آمدند و سپس مسیر خود را از طریق عربستان ادامه می‌دادند.

 براساس گزارش منتشر شده ریاض، ابوظبی، دبی، قطر و...مقصد این پروازها است.

این شرکت تصریح کرد: این سرویس «ویژه بوده و با چالش‌های مختلفی روبه‌رو است و به مشتری‌های ما جایگزینی ویژه برای پیداکردن راه‌حل‌های سازگار با نیاز‌های تجاریشان اعطا می‌کند».

«نیر برونشتاین» مدیر این شرکت صهیونیستی در گفت‌وگو با پایگاه «واینت» در این باره تصریح کرد:‌ «بیشتر مشتری‌های ما، تاجر هستند. به علت رعایت حریم خصوصی و محافظت از حریم شخصی مشتر‌ی‌هایمان نام مسافران را ذکر نخواهیم کرد. روابط ما با کشورهای حاشیه خلیج [فارس] بسیار گرم است. از سال‌ها پیش، اسرائیلی‌هایی در دبی و ابوظبی زندگی کرده و  ارتباطات خوبی دارند».

پایگاه اینترنتی واینت پیش‌تر،  اعلام کرده بود که تجهیزات پزشکی که رژیم صهیونیستی برای مقابله با کرونا به آن دست یافته است، با تلاش موساد و توسط یک هواپیمای اوکراینی که در فرودگاه بن گوریون فرود آمده، از سوی امارات تأمین شده است.

انتهای پیام
captcha