داماد ترامپ: فلسطینیان گروگان‌هایی در دست رهبری بد هستند
کد خبر: 3917092
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

داماد ترامپ: فلسطینیان گروگان‌هایی در دست رهبری بد هستند

جرد کوشنر، داماد و مشاور ترامپ، با دفاع از طرح ناعادلانه معامله قرن، ملت فلسطین را گروگان‌هایی در دست حکومتشان توصیف کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روسیاالیوم، جرد کوشنر، داماد ترامپ، در گفت‌و‌گویی تلویزیونی با شبکه سی بی اس آمریکا با دفاع از طرح پیشنهادی دولت ترامپ معروف به معامله قرن، گفت: بسیاری مایلند که منطقه خاورمیانه غرق در منازعات قدیمی باشد و ترامپ مانع از تحقق خواست‌های آنها شد و برخلاف آنها سعی کرد مردم را بر اساس منافع مشترک با هم متحد کند.

وی مدعی شد: جنبش حماس در 10 سال اخیر برنامه واحدی داشته و جامعه جهانی به حد کافی نادان بوده که به این جنبش برای انجام این برنامه فرصت داده است.

کوشنر افزود: ما به فلسطینیان توجه کردیم و اگر آنها مایل به صلح هستند، طرح بزرگی را روی میز گذاشتیم و ساکنان غزه اکنون گروگان رهبران حماس هستند که یک سازمان تروریستی است. طرح معامله قرن قصد دارد که فقر را کاهش دهد و بیش از یک میلیون فرصت شغلی فراهم ‌کند و تولیدات فلسطینیان را افزایش ‌دهد.

وی توافق عادی‌سازی بین امارات و اسرائیل را تاریخی خواند و آن را اولین توافق صلح بین رژیم صهیونیستی و یک دولت عربی از 26 سال پیش تاکنون دانست.
انتهای پیام
captcha