میزگرد تبادل تجربیات علم و فناوری در حوزه ارتباطات سلامت برگزار می‌شود
کد خبر: 3937321
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

میزگرد تبادل تجربیات علم و فناوری در حوزه ارتباطات سلامت برگزار می‌شود

بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) با همکاری بنیاد علمی اکو، میزگرد مجازی برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری در حوزه ارتباطات سلامت را برگزار می‌کند.

میزگرد تبادل تجربیات علم و فناوری در حوزه ارتباطات سلامت برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد مصطفی(ص)، در پی همه‌گیری ویروس کرونا و با توجه به اهمیت ارتباط موثر بخش‌های مختلف جامعه اعم از نهاد حاکمیت، نهاد‌های حوزه پزشکی و سلامت، پژوهشگران و عموم مردم، بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) با همکاری بنیاد علمی اکو(ECOSF)، میزگرد مجازی با عنوان «سیاست‌گذاری ملی و معماری نهادی در عرصه ارتباطات سلامت» را برگزار می‌کند.

محور‌های این پانل مجازی، شامل «سیاست‌های ملی ترویج و آموزش عمومی» «استراتژی‌های مواجهه با اینفودمی کووید-۱۹» و «سیاست‌های پیشگیری از انتشار اخبار جعلی در شرایط همه‌گیری کووید-۱۹» است.

در این رویداد منظور حسین سومرو، رئیس بنیاد علمی اکو، زرین زردار مدیر اجرایی کرسی ارتباطات علم یونسکو در ایران، ماهالتچامی آروجانان مدیر اجرایی انجمن اطلاعات بایوتکنولوژی مالزی و محمد السنباطی رمضان روزنامه نگار علمی از بلژیک سخنرانی خواهند کرد و اجرای این برنامه بر عهده زینب الصفار، مجری، نویسنده و تهیه کننده شبکه تلویزیونی المیادین لبنان است.

رویداد سیاستگذاری ملی و معماریِ نهادی در عرصه ارتباطات سلامت در روز پنج‌شنبه ۶ آذرماه، از ساعت ۱۴ تا ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود و از طریق صفحات اینستاگرام جایزه مصطفی(ص) و فیسبوک بنیاد علمی اکو به صورت زنده قابل مشاهده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت https://step.mstfdn.org مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، این میزگرد مجازی ذیل «برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری(STEP) در کشور‌های اسلامی» تعریف می‌شود که توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) با هدف گسترش شبکه علمی در میان بازیگران عرصه علم، فناوری و نوآوری جهان اسلام سازماندهی شده است و در قالب برگزاری رویداد‌های بین‌المللی، زمینه را برای تقویت، هم‌افزایی و رشد همکاری‌های علمی مهیا می‌سازد. این برنامه همچنین طیف گسترده‌ای از فرصت‌های همکاری برای پژوهش‌های مشترک را ارائه کرده است و بستری برای بحث‌های دقیق در زمینه علم و فناوری و تبادل تجربیات راهبردی با کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی فراهم می‌کند.
انتهای پیام
captcha