تعداد موارد فوتی کرونا در چهارمحال‌ و‌ بختیاری به ۷۴۶ نفر رسید
کد خبر: 3950470
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
در مجموع از ابتدای شیوع کووید19؛

تعداد موارد فوتی کرونا در چهارمحال‌ و‌ بختیاری به ۷۴۶ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: متاسفانه طی ٢۴ ساعت گذشته دو مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید۱۹ در استان گزارش شده است و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۷۴۶ نفر رسید.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، مجید شیرانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، ۹ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با تشریح آمار کرونا در استان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۰ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۳۷ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی افزود: طی ٢۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست شش مراجعه‌کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند، مثبت قطعی اعلام شد.

شیرانی گفت: هم‌اکنون ۸۰ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۵۲ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماریشان هستند.

وی بیان کرد: متاسفانه طی ٢۴ ساعت گذشته دو مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری در استان گزارش شده است و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۷۴۶ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۱۳ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

انتهای پیام
captcha