ماه رمضان امسال خدمت در عرصه سلامت و کمک به نیازمندان در اولویت‌ باشد
کد خبر: 3964166
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
آیت‌الله صفایی بوشهری:

ماه رمضان امسال خدمت در عرصه سلامت و کمک به نیازمندان در اولویت‌ باشد

امام‌جمعه بوشهر با بیان اینکه ماه رمضان امسال می‌تواند منشأ سرنوشت‌ساز تحولات انقلابی برای ایران اسلامی باشد، اظهار کرد: از بهترین کارهای ماه مبارک رمضان، خدمت به هر شکل در عرصه سلامت و کمک هر چه بیشتر به معیشت نیازمندان است.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، ۲۴ فروردین‌ماه در نشست مجازی با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ریسمان قرآن و اهل بیت(ع) به‎عنوان دو ثقل گرانسنگ، حبل‎المتینی است که تمسک جویندگان به آن هرگز به فنا نخواهند رسید و رستگاری و سعادت را به یُمن این دو برکت عظیم مادام‌العمر توشه فراز و نشیب‎های زندگانی خویش خواهند داشت.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه ماه مبارک، ماه محبوب خدا شدن، نجات انسان و کمال آسمانی است، افزود: ماه مبارک رمضان سرمایه عرشی خداوند به جامعه ایمانی و ماه بهار قرآن و استقامت در مقابل مشکلات و استعانت از خداوند متعال است.
 
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ادیان آسمانی و از جمله اسلام برای سعادت دنیوی و اخروی بشر آمده‌ است، اظهار کرد: صبر و مقاومت مؤمنانه یعنی انسان وظایف الهی خویش را به‌درستی تشخیص دهد تا با عمل به آن به سعادت برسد؛ در این مسیر دشمنان بشریت که دشمنان سعادت انسان هستند مشکلاتی را به‌وجود می‌آورند و لذا مؤمنان و موحدین متقین در برابر این دشمنان باید پایداری و استقامت پیشه کنند.

وی اضافه کرد: انسان مؤمن برای پیمودن مسیر حق، باید مشکلات دشمنان را به جان بخرد و مقاوم باشد؛ تمام انبیای الهی در طول تاریخ در برابر ناملایمت دشمنان حق و سعادت بشریت تا سرحد جان ایستادگی کرده و کوتاه نیامدند.
 
آیت‎الله بوشهری با بیان اینکه ماه رمضان امسال می تواند منشأ سرنوشت‌ساز تحولات انقلابی برای ایران اسلامی باشد، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه قرآن، ماه انس با خدا، ماه رشد، ماه معنویت و خدمت به دیگران است. از بهترین کارهای ماه مبارک رمضان امسال، خدمت به هر شکل در عرصه سلامت و کمک هر چه بیشتر به معیشت نیازمندان است. ماه جهاد خدمت و مقاومت در راستای ولایتمداری است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه داشتن زندگی قرآنی موجب توسعه و رشد فرهنگی و انضباط اجتماعی در جامعه می‌شود، گفت: یکی از مهم‌ترین نمادهای شهر و روستای قرآنی داشتن شاخصه‌های اصیل هویت اسلامی و دینی است. در این راستا در تمامی جوامع شهری و روستایی کشورهای اسلامی باید تمامی تصمیم‌گیری‌ها و قانون‌گذاری‌ها بر اساس دستورات الهی و آموزه‎های اسلام راستین و آیات کلام‌ الله مجید باشد و همگی به آن عمل کنند و در زندگی خود جاری و ساری کنند.
 
حامد فکوری
انتهای پیام
captcha