کناره‌گیری قاری بین‌المللی از مسابقات + فیلم
کد خبر: 3980471
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵

کناره‌گیری قاری بین‌المللی از مسابقات + فیلم

یکی از قاریان بین‌المللی کشورمان که سابقه کسب رتبه در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی را در کارنامه خود دارد با انتشار مطلبی در صفحه مجازی‌اش برای همیشه از حضور در مسابقات قرآن خداحافظی کرد.

خداحفظی قاری بین‌المللی از مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا، مختار دهقان، قاری بین‌المللی کشورمان که سابقه کسب رتبه دوم مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی را در کارنامه خود دارد، شب گذشته، ششم تیرماه در صفحه اینستاگرامی خود از مسابقات قرآن برای همیشه خداحافظی کرد. متن پست مختار دهقان به شرح زیر است.

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و عرض تحیات الهی به دین وسیله پایان حضورم در تمامی مسابقات قرآن را اعلام می‌کنم و برای همه دوستانم در ادامه این راه آرزوی موفقیت و بهروزی از خداوند منان مسئلت می‌دارم.

ان‌شاءالله از امروز تمام تمرکزم را بر ارتقای علمی تلاوت و آموزش به قرآن‌آموزان خصوصاً در بخش روخوانی و روان‌خوانی (که به نظر مقدس‌‌ترین و پرثواب‌ترین مرحله آموزش قرآن هست) قرار خواهم داد.

از همه اساتیدم که در طی این سال‌ها زحمت فراوانی برای حقیر کشیدند، تشکر می‌کنم و از همه مسئولانی که در طی این سال‌ها زحمت برگزاری مسابقات سراسری را به دوش کشیدند نیز صمیمانه سپاسگزارم. عزیزان جانی از قبیل آقایان یاراحمدی، حسینی و قره‌شیخلوی دوست داشتنی و تمامی همکاران عزیزشان در اداره قرآن اوقاف و امور خیریه.

وآخرنا دعوانا ان الحمدلله
مختار دهقان
ششم تیرماه هزار و چهارصد»

یادآور می‌شود، یکی از مهم‌ترین رتبه‌های مختار دهقان، کسب رتبه دوم شصتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی است که اردیبهشت‌ماه 1397 در کوالالامپور برگزار شد.

دقایقی از فیلم تلاوت مختار دهقان در مسابقات مالزی

انتهای پیام
captcha