بزرگداشت نویسنده مسیحی محب اهل بیت(ع) در لبنان
کد خبر: 3987531
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

بزرگداشت نویسنده مسیحی محب اهل بیت(ع) در لبنان

به همت رايزنی فرهنگی ایران در لبنان، نشست «مریدِ خوبان» به منظور پاسداشت و تجلیل از شخصیت و آثار «میشل کعدی»، اندیشمند، نویسنده و ادیب مسیحی به صورت مجازی در بیروت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، رایزنی فرهنگی ایران در بیروت در خبری به ایکنا اعلام کرد: این نشست دوشنبه، 11 مردادماه ساعت 19:30 به وقت تهران به مناسبت زادروز میشل کعدی در فضای زوم برگزار می‌شود و اندیشمندانی از ایران و لبنان در آن شرکت می‌کنند.

میشل کعدی آثار جاودان و ارزشمندی در ستایش اهل بیت(ع) دارد و این نویسنده مسیحی، 12 جلد کتاب درباره سیره ائمه معصومین تألیف کرده است.

عباس خامه يار؛ رایزن فرهنگی ایران در لبنان، ميشل جحا؛ شاعر و نویسنده اهل لبنان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدمهدی تسخیری؛ رئیس سابق مرکز بین‌المللی ادیان و تمدن‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جان قسيس؛ نویسنده لبنانی، شیخ ابراهیم بریدی؛ شاعر و مسئول دبیرخانه تجمع علمای مسلمین لبنان و لامع الحر؛ شاعر، نویسنده و روزنامه‌نگار لبنانی در این برنامه سخنرانی می‌کنند.

کشیش «طونی غانم»؛ پژوهشگر مسائل گفت‌وگوی اسلام و مسیحیت، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی زائری؛ نویسنده و پژوهشگر، صونيا الأشقر؛ ادیب و شاعر لبنانی، مریم بیضون؛ ادیب و نویسنده لبنانی، واصف شراره؛ نویسنده و ادیب لبنانی، خضر محمد نبها؛ استاد دانشگاه لبنان و رياض حلاق؛ شاعر و نویسنده لبنانی از دیگر سخنرانان مراسم خواهند بود و مدیریت نشست را مريم ميرزاده، نویسنده و مترجم ایرانی بر عهده خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در اين نشست، اپليكيشن Zoom Cloud Meeting را دانلود کرده و با وارد کردن رمز ورود: (Zoom Meeting 275 085 8949)  و یا با ورود به لینک https://us02web.zoom.us/j/2750858949 در این نشست حضور یابند.

 این نشست همچنین در صفحه فیسبوک رایزنی فرهنگی ایران در بیروت، به صورت زنده پخش خواهد شد و از طریق تلفن همراه نیز می‌توان با مراجعه به لینک «http://twitter.com/uunionnews» از بخش‌های مختلف آن بهره‌مند شد.

انتهای پیام
captcha