نخستین مرکز اطعام و احسان حسینی در استان تهران راه‌اندازی شد
کد خبر: 3989868
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵

نخستین مرکز اطعام و احسان حسینی در استان تهران راه‌اندازی شد

همزمان با اولین روز ماه محرم، نخستین مرکز اطعام و احسان حسینی در راستای اجرای طرح اطعام و احسان حسینی(ع) راه‌اندازی شد.ط

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، ظهر امروز سه‌شنبه نوزدهم مردادماه، همزمان با اولین روز ماه محرم، نخستین آشپزخانه اطعام و احسان حسینی(ع) با حضور سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، عبدالله یاوری، فرمانده مرکز مقاومت بسیج کمیته امداد و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان و خیّران در آستان مقدس امام زاده صالح ابن زین‌العابدین‌(ع) محله فرحزاد واقع در منطقه 2 تهران برگزار شد.

سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در آیین افتتاح آشپزخانه اطعام و احسان حسینی، گفت: این نهاد تاکنون طرح‌های مختلفی از جمله اطعام مهدوی، پنج‌شنبه‌های مهدوی و ... برای اطعام و تأمین بسته‌های معیشتی نیازمندان با همکاری خیّران، سازمان‌ها، نهادها، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری اجرا کرده است.

وی افزود: به منظور ترویج فرهنگ خیر و احسان و کمک به همنوع و گره‌گشایی از کار مردم به دست مردم، طرح اطعام و احسان حسینی در ایام ماه‌های محرم و صفر اجرا می‌شود.

پرپنچی با بیان اینکه اطعام نیازمندان در ماه‌های محرم و صفر در قالب طرح اطعام حسینی انجام می‌شود، گفت: این طرح در قالب تهیه و توزیع غذای گرم با همکاری خیّران، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی، مساجد و ... انجام خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به اجرای طرح احسان حسینی اشاره کرد و افزود: این طرح با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر توزیع بسته‌های بهداشتی، بیان کرد: انتظار داریم این اقدام نیز با همکاری گروه‌های جهادی اجرایی شود.

پرپنچی با بیان اینکه هم‌اکنون 860 مرکز نیکوکاری در سطح استان تهران فعالیت می‌کنند، افزود: امید است با همکاری مراکز نیکوکاری، خدمات مطلوبی به نیازمندان ارائه شود.

نیکوکاران می‌توانند با استفاده از روش‌های ذیل کمک‌های خود را برای اجرای طرح های اطعام و احسان حسینی اختصاص دهند.

- شماره‌گیری کد دستوری #۱۰۲۱۸۸۷۷*

- شماره‌گیری سامانه گویای ۷۳۵۵ ۰۲۱ و درج عدد ۱۴

- از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت

- اپلیکیشن بانی خیر banikheir.ir

انتهای پیام
captcha