10 برنامه ویژه محرم برای کودکان و نوجوانان الیگودرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3990161
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
از سوی دبیرخانه سوگواره محرم شهر؛

10 برنامه ویژه محرم برای کودکان و نوجوانان الیگودرز برگزار می‌شود

رئیس ارشاد الیگودرز از اجرای 10 برنامه ویژه محرم با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه سوگواره فرهنگی ـ هنری محرم شهر در الیگودرز خبر داد.

10 برنامه ویژه محرم برای کودکان و نوجوانان الیگودرز  برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، میثم محتشم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز، چهارشنبه، 20 مردادماه در تشریح فعالیت‌های ارشاد در ایام محرم، از آغاز فعالیت دبیرخانه سوگواره فرهنگی ـ هنری محرم شهر در الیگودرز خبر داد و گفت: این دبیرخانه کاملاً مردمی است و برای برگزاری برنامه‌های مذهبی شامل مراسم ایام محرم، ایام فاطمیه، ماه رمضان و برنامه‌هایی از این دست شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه برای شروع کار این دبیرخانه که از اول ماه محرم تا اربعین ادامه خواهد داشت، ۱۰ برنامه پیش‌بینی شده است که همه آنها با مشارکت مردم انجام خواهد شد، ادامه داد: این ۱۰ برنامه شامل سوگواره دابسمش محرم، سوگواره پادکست عاشورایی،  سوگواره مداحی عاشورایی، مسابقه عکس محرم، برنامه شعر عاشورایی، اجرای تعزیه، نمایش خیابانی عاشورایی، خوشنویسی با موضوع اشعار عاشورایی، آوا و نواهای عاشورایی، خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) ویژه دختران کودک و نوجوان خواهد بود.

محتشم با بیان اینکه این سوگواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز و  قرارگاه بقیةالله و کانون تبلیغات ایما فعالیت خواهد داشت، در مورد نحوه برگزاری برنامه‎های دبیرخانه سوگواره محرم شهر، اظهار کرد: به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، برنامه‌های این دبیرخانه به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان آثار خود را به شماره‌ای که از سوی دبیرخانه اعلام خواهد شد، ارسال می‌کنند.

وی گفت: اگر شرایط اجازه دهد، اختتامیه برای کل برنامه‌ها برگزار می‌شود و به برگزیدگان و شرکت‌کنندگان هدایایی داده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha