مهیاسازی بیت‌الاحزان برای برپایی موکب قرآنی در اربعین
کد خبر: 3990186
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۳

مهیاسازی بیت‌الاحزان برای برپایی موکب قرآنی در اربعین

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، از مهیاسازی شرایط برپایی موکب قرآنی این مؤسسه برای ایام اربعین حسینی در صورت فراهم بودن شرایط خبر داد.

حجت‌الاسلام علی‌رضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌‎الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید در ایام محرم و صفر بدان توجه داشته باشیم، بحث همراهی قرآن و عترت است یعنی باید همواره در سوگواری‌های حسینی به قرآن کریم هم توجه ویژه داشته باشیم.

وی افزود: در این راستا بنا داریم تا به یاری خدا در صورت مهیا بودن شرایط در اربعین حسینی، موکب قرآنی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) را در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی برپا کنیم.

شاهسونی با ذکر این نکته که برپایی موکب منوط به اعلام ستاد ملی کرونا و هماهنگی‌ها میان دو کشور دارد، گفت: در عین حال ما مقدمات برپایی این موکب را با حضور حافظان قرآن کریم فراهم می‌کنیم.

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با بیان اینکه برای برپایی این موکب از 10 نفر از حافظان کل قرآن کریم که مسلط به برنامه حفظ هستند، دعوت به عمل خواهیم آورد، گفت: مؤسسه هزینه ایاب و ذهاب و اسکان حافظان قرآن را تأمین می‌کند و در پایان هم لوح تقدیری به رسم یادبود خدمت آنان تقدیم خواهد شد.

وی به محدودیت پذیرش حافظان قرآن برای شرکت در این موکب نیز اشاره کرد و افزود: حافظان قرآن کریم که آمادگی و شرایط شرکت در این مراسم ارزشی و قرآنی را دارند می‌توانند از طریق تماس با روابط عمومی موسسه به شماره: ۰۹۹۳۵۹۰۲۲۸۶ و یا مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی بیت‌الاحزان به نشانی beytolahzan.ir نسبت به نام‌نویسی در این برنامه اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha