آغاز به کار نمایشگاه مجازی «لباس‌ عاشورایی»
کد خبر: 3990307
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶

آغاز به کار نمایشگاه مجازی «لباس‌ عاشورایی»

ششمین مسابقه تصویرسازی «لباس عاشورایی» با موضوع الهام از نمادهای عاشورایی از فردا 22 مردادماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ ششمین نمایشگاه «لباس عاشورایی» به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فردا جمعه، ۲۲ مردادماه به صورت مجازی آغاز می‌شود و تا جمعه  هفته آینده ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه شامل وبینارها و کارگاه‌های آموزشی مختلفی است.

بر اساس جدول اعلام شده وبینار «بازتاب نمادهای اسطوره‌ای ایران در مراسم تعزیه» امروز 22 مردادماه توسط آتوسا رسولی، وبینار «بوطیقایی روایی نقش و معنا در طراحی لباس و پارچه»، فردا 23 مردادماه با حضور تیرداد همپارتیان، وبینار «خوانش نقش‌مایه اژدها در علم‌های عاشورایی ایران با رویکرد استحاله آیکونو گرافیک»، توسط ناهید عبدی روز 26 مردادماه، وبینار «معرفی نشانه‌های روایی عاشورا» 30 مردادماه توسط محبوبه الهی و وبینار «کارکرد علمی مد پایدار در فرهنگ عاشورایی» 31 مردادماه با حضور ندا سورمه از ساعت 19 تا 20 برگزار می‌شود.

همچنین کارگاه آموزشی «استفاده از تکنیک‌های بافت تاپستری در بیان نمادهای عاشورایی» با ارائه فرحناز رضایی روز دوشنبه اول شهریور ماه، کارگاه آموزشی «نحوه ایده گرفتن از مضامین عاشورایی در طراحی پارچه لباس» از سوی مهسا ناصر زارع روز دوم شهریورماه، کارگاه آموزشی «طراحی شال عاشورایی با تکنیک سوزندوزی» با حضور قدسیه ملایی روز سوم شهریور ماه و کارگاه آموزشی «طراحی تی‌شرت‌های عاشورایی با تکنیک ترافارد» توسط عفت امیری روز پنج شنبه چهارم شهریورماه از ساعت 19 تا 20 به صورت مجازی از سایت http://lmsspace.com پخش می‌شود.

علاقه‌مندان  برای ثبت نام به همین سایت مراجعه و در صورت ایجاد اختلال در روند ثبت نام با شماره 09126760902 در واتساپ تماس بگیرند.

همچنین مسابقه تصویرسازی لباس با الهام از نمادهای عاشورایی 24 تا 25 مرداد ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha