راه شهید سلیمانی نشان‌دهنده یک حرکت بزرگ عاشورایی است
کد خبر: 3990719
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵

راه شهید سلیمانی نشان‌دهنده یک حرکت بزرگ عاشورایی است

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: راه شهید سلیمانی نشان‌دهنده یک حرکت بزرگ عاشورایی است و همه ما موظف هستیم برای احیاء و تقویت مکتب شهید سلیمانی قدم برداریم.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سفر به استان کرمان با کارشناسان فرهنگی سازمان تبلیغات استان و فعالین مکتب شهید سلیمانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی در دیدار با کارشناسان فرهنگی سازمان تبلیغات استان کرمان بیان کرد: کارشناسان فرهنگی وظیفه مهمی در استان برای مکتب سلیمانی در دی و بهمن امسال دارند.

وی در نشست با فعالین مکتب شهید سلیمانی با بیان اینکه خدمت به سید الشهداء مقاومت شهید سلیمانی را باید در زندگی داشته باشیم، بیان داشت: شهید سلیمانی یکی از الگوهای موفق برای مردم است. و راه شهید سلیمانی نشان دهنده یک حرکت بزرگ عاشورایی است.

حجت‌الاسلام زمانی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات تمام تلاش خود را برای سالگرد حاج قاسم سلیمانی انجام می‌دهد، اظهار داشت: همه ما موظف هستیم برای احیاء و تقویت مکتب شهید سلیمانی قدم برداریم.

وی با بیان این که در محوریت عملیات حاج قاسم در استان کرمان نیاز به همفکری و مشارکت فکری و اجرایی داریم، خاطرنشان کرد: معتقدیم استان کرمان محور حرکت شهید سلیمانی و الگویی برای دیگر استان‌ها است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در پایان با بیان اینکه سازمان تبلیغات وقت خود را برای سالگرد حاج قاسم با تمام توان قرار داده است، گفت: ایجاد شبکه میدانی، هم افزایی و محور قرار دادن استان کرمان به‌عنوان مکتب حاج قاسم برای کشور از ضروریات شمرده می‌شود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۸:۱۹
0
0
عالی
captcha