مسئولان قضایی در پرونده‌ها با قاطعیت عمل کنند
کد خبر: 3990733
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳

مسئولان قضایی در پرونده‌ها با قاطعیت عمل کنند

رییس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: معاونان و مسئولان قضایی و قضات آذربایجان غربی باید در پرونده‌ها با قاطعیت عمل کنند، به خصوص در پرونده‌های مهم و حساس که جامعه از آن متضرر شده است.

ارسالی| مسئولان قضایی در پرونده‌ها با قاطعیت عمل کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی، رییس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی، ۲۳ مردادماه، در سیزدهمین نشست شورای معاونین دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: حضور میدانی مسئولان قضایی در سر صحنه بسیار تأثیرگذار بوده و مدیر می‌تواند تصمیمات درست و موثر را در همان لحظه بگیرد و موضوع را به درستی مدیریت کند.

وی افزود: معاونان این نهاد با دقت نظر بیشتر و نگاه نظارتی ویژه، حوزه‌های قضایی تحت بازرسی خود را رصد کنند و تجربه خود را در اختیار قضات جوان قرار دهند.

رییس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: معاونان و مسئولان قضایی و قضات آذربایجان غربی باید در پرونده‌ها با قاطعیت عمل کنند، به خصوص در پرونده‌های مهم و حساس که جامعه از آن متضرر شده و عموم مردم هم برخورد دستگاه قضایی را مطالبه می‌کنند که باید محکم و قاطع ورود و حکم مقتضی را صادر و اجرا کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم عنوان کرد: مهمترین ویژگی قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم، فساد و ستم بوده و در هیچ جای تاریخ نمی‌توان حرکتی به مانند قیام و نهضت عاشورا یافت.

عتباتی تصریح کرد: این واقعه بی‌نظیر از ابعاد مختلف برای تمام انسان‌ها دارای پیام و درس آزادگی و عدالت‌خواهی است.

انتهای پیام
captcha