نماز ظهر عاشورا در مسجد جامع زنجان اقامه می‌شود
کد خبر: 3991290
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

نماز ظهر عاشورا در مسجد جامع زنجان اقامه می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: نماز ظهر عاشورا به شکل محدود و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در صحن مسجد جامع زنجان اقامه می‌شود.

نماز ظهر عاشورا در مسجد جامع زنجان اقامه می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی یوسفی، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان، 26 مردادماه در جمع خبرنگاران در مورد برگزاری نماز ظهر عاشورا، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، نماز ظهر عاشورا به شکل محدود با حضور عاشقان اباعبدالله‌الحسین(ع) و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این مراسم برخلاف سنوات گذشته که در میدان انقلاب و با حضور باشکوه جمعیت برگزار می‌شد، امسال برای تسهیل در نظم‌دهی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در صحن مسجد جامع زنجان و سرریز جمعیت در پیاده‌راه سبزه‌میدان به امامت آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان اقامه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: از همه نمازگزاران تقاضا داریم برای شرکت در نماز ظهر عاشورا رعایت فاصله‌گذاری در صفوف نماز، استفاده از ماسک، مهر شخصی و سجاده اهتمام لازم را داشته باشند و از تجمع قبل و بعد از نماز ظهر عاشورا اجتناب کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان در مورد اهمیت نماز ظهر عاشورا بیان کرد: این نماز نماد امر به معروف و نهی از منکر امام حسین(ع) در این قیام و حماسه عظیم بود و با این حرکت ایشان اوج خلوص و بندگی خود را زیر تیرباران دشمن به نمایش گذاشت.

انتهای پیام
captcha