«رنج‎ رهایی‌بخش»؛ ویژه برنامه مجازی ایکنا در شب عاشورا + پوستر
کد خبر: 3991330
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
در راستای طرح احیای قرآن در شب عاشورا برگزار می‎‌شود؛

«رنج‎ رهایی‌بخش»؛ ویژه برنامه مجازی ایکنا در شب عاشورا + پوستر

همزمان با شب عاشورای حسینی، ویژه‌برنامه‎‌ مجازی «رنج رهایی‎بخش»، شامل تلاوت قرآن از سوی قاسم رضیعی و سخنرانی رسول رسولی‎‌پور، ساعت 21 چهارشنبه‌‏‎شب، 27 مردادماه، به طور زنده از صفحه اینستاگرام ایکناویدئو پخش می‌شود.

«رنج‎ رهایی‌بخش»؛ ویژه برنامه مجازی ایکنا در شب عاشورابه گزارش ایکنا، همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و در راستای سنت چند سال اخیر این خبرگزاری در احیای قرآن در شب عاشورا، ویژه‌برنامه مجازی «رنج رهایی‌بخش»، چهارشنبه، 27 مردادماه همزمان با شب عاشورای حسینی، به همت ایکنا برگزار می‌شود.

در این برنامه که از ساعت 21 آغاز می‌شود، قاسم رضیعی، قاری بین‌المللی به تلاوت قرآن می‌پردازد و رسول رسولی‌پور، استادیار گروه آموزشی فلسفه دانشگاه خوارزمی و فارغ‌التحصیل دکترای فلسفه دین از دانشگاه پونای هندوستان و پسادکترا از مرکز فلسفه دین دانشگاه نوتردام ایندیانا، به سخنرانی می‌پردازد.

علاقه‌مندان و همراهان رسانه قرآن می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرام به نشانی iqna_video  نظاره‌گر پخش زنده احیای مجازی قرآن در شب عاشورا باشند.

یادآور می‌شود، گسترش فرهنگ‌سازی در باب انس با قرآن در شب عاشورا و ایجاد سبکی جدید در جلسه‌داری مجازی قرآن در دوران شیوع بیماری کرونا، از اهداف طراحی این ویژه‌برنامه است.

«رنج‎ رهایی‌بخش»؛ ویژه برنامه مجازی ایکنا در شب عاشورا

 

انتهای پیام
captcha