واگذاری توکن‌های قرآن حسینی برای تهیه مسکن زوج‌های جوان
کد خبر: 3991352
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

واگذاری توکن‌های قرآن حسینی برای تهیه مسکن زوج‌های جوان

انتشارات قرآنیوم دومین مرحله از توکن‌های nft خود با موضوع «قرآن حسینی» را همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی واگذار می‌کند که درآمد حاصل از آن صرف تهیه ده هزار مسکن برای زوج‌های جوان خواهد شد.

انتشارات قرآنیوم توکن‌های قرآن حسینی را واگذار می‌کندبه گزارش ایکنا؛ حمید رابعی مدیر مسئول انتشارات قرآنیوم و مجری طرح احیاء دستخط و بازآفرینی قرآن منسوب به امام حسین (ع) گفت: در این مرحله از واگذاری توکن‌های غیرمثلی انتشارات قرآنیوم، بازآفرینی قرآن شماره ۳۳۸۲ کتابخانه آستان قدس رضوی منسوب به دستخط حضرت اباعبدالله الحسین در قالب ۲۰۰۰ صفحه مجزا و منحصر به فرد به عاشقان آن حضرت واگذار می‌شود.
 
 وی افزود: تمام منافع حاصل از واگذاری این اوراق متبرک به صورت توکن غیرمثلی در قالب ۱۰ هزار واحد مسکونی به زوج‌های جوان فاقد مسکن با اولویت زوجین سادات اهدا خواهد شد.
 
رابعی ادامه داد: قرآن شماره ۳۳۸۲ کتابخانه آستان قدس رضوی با دستخط امام حسین (ع) که از طرف مقام معظم رهبری به آستان مقدس امام رضا (ع) اهدا شده است، برای نخستین بار در ۲ هزار صفحه منحصر به فرد به همت انتشارات قرآنیوم با همکاری کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی بازآفرینی شده است که در این طرح هر صفحه به مبلغ هدیه ۱۰۰ هزار دلار به صورت توکن nft واگذار می‌شود. این مبلغ به یک حساب متعلق به آستان قدس رضوی که متعاقباً اعلام می‌شود واریز خواهد شد تا برای احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی هزینه شود.
 
وی همچنین از اشخاص حقیقی و حقوقی درخواست کرد تا با خرید یکی از صفحات متبرک و منحصر به فرد در تاریخ اسلام در این طرح مشارکت کنند.
انتهای پیام
captcha