کمک‌های مؤمنانه جایگزین اطعام حسینی شد
کد خبر: 3991379
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

کمک‌های مؤمنانه جایگزین اطعام حسینی شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مساجد کرمانشاه اجرا و کمک‌های مؤمنانه جایگزین اطعام حسینی می‌شود.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به وضعیت شیوع کرونا و لزوم جدی گرفتن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت کامل آن، اظهار کرد: از مردم تقاضا داریم تا این بیماری را جدی گرفته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قطع زنجیره این بیماری همکاری کنند.

وی به اجرای مراسم و برنامه‌های عزاداری دهه اول محرم در مساجد و کانون‌های مساجد استان اشاره کرد و افزود: اعضای کانون‌های مساجد استان با رعایت کامل فاصله اجتماعی و نظارت بر استفاده از ماسک عزاداران برای برپایی مراسم این ایام با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نهایت تلاش خود را بکار گرفته‌اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه تصریح کرد: امسال به دلیل افزایش ابتلا به بیماری کرونا هیچ پذیرایی از عزاداران در ماه محرم در مساجد انجام نمی‌شود.

وی گفت: قصد داریم تا با کمک بانیان و خیران مساجد بجای اطعام حسینی بسته‌های ارزاق در اواخر دهه دوم محرم بین نیازمندان توزیع کنیم.

انتهای پیام
captcha