رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌های مذهبی چهارباغ
کد خبر: 3991381
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌های مذهبی چهارباغ

فرماندار چهارباغ گفت: مراسم‌ اغلب هیئت‌های مذهبی در این شهرستان با رعایت دستورالعمل‌ها بهداشتی برگزار می‌شود.

اکثر هیئت‌های مذهبی چهارباغ پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

به گزارش ایکنا از البرز، قدرت‌الله شمیرانی، فرماندار چهارباغ، صبح سه‌شنبه، 26 مرداد با همراهی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی، امام‌جمعه چهارباغ با حضور در هیئت‌های مذهبی از روند اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در هیئت‌های مذهبی بازدید کرد.

وی در بازدیدی که از هیئت‌های مذهبی داشت خطاب به مسئولان هیئت‌های عزاداری در شهرستان چهارباغ، گفت: مسئولان هیئت‌های مذهبی نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تعداد شرکت‌کنندگان و زمان برگزاری که بیش از دو ساعت نشود توجه داشته باشند و مراسم فقط در مکان‌های روباز برگزار شود که خدا را شکر اکثریت هیئت‌های مذهبی شهرستان چهارباغ پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را در شرایط سخت وضعیت قرمز کرونا رعایت می‌کنند و قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان چهارباغ با تشکر از کسانی که در این مناسبت‌ها و مناسک مذهبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به عزاداری سرور و سالار شهیدان می‌پردازند، بیان کرد: از همه هیئت‌ها و مساجد و برگزارکنندگان مراسم عزاداری تقاضا داریم مسائل مربوط به شیوه‌نامه‌های بهداشتی و ابلاغیه‌های مصوب ستاد ملی کرونا را رعایت کنند.

این مسئول تصریح کرد: براساس بازدیدهای میدانی و پیگیری‌های انجام شده اکثریت مراسم هیئت‌های مذهبی در سطح شهرستان با رعایت دستورالعمل‌ها بهداشتی و ابلاغیه‌های مصوب قرارگاه و ستاد ملی کرونا انجام شده است.

انتهای پیام
captcha