اخبار ضد و نقیض از حمله مسلحانه به عزاداران حسینی در کرکوک
کد خبر: 3991410
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

اخبار ضد و نقیض از حمله مسلحانه به عزاداران حسینی در کرکوک

برخی رسانه‌های عراقی از حمله مسلحانه به عزاداران حسینی در کرکوک خبر دادند. این درحالی است که فرماندهی پلیس کرکوک این حمله را تکذیب کرده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از شفق نیوز، یک منبع امنیتی در کرکوک، امروز سه‌شنبه 26 مرداد، اعلام کرد که موکب عزاداران حسینی در این استان هدف حمله مسلحانه قرار گرفته و یک نفر مجروح شده است.
 
این منبع امنیتی افزود: دو فرد مسلح شب گذشته با اسلحه سبک به سمت یکی از موکب‌های عزاداری در نزدیکی منطقه حلویات شام در استان کرکوک تیراندازی کردند که به زخمی شدن یک نفر منجر شد.
 
بنا بر این گزارش، نیروهای امنیتی برای یافتن عاملان این حمله که به مکان نامشخصی فرار کرده‌اند، محل حادثه را محاصره کرده و تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده‌اند. فرد زخمی نیز به یکی از بیمارستان‌های نزدیک محل حادثه منتقل شده است.
 
این در حالی است که فرماندهی پلیس کرکوک در بیانیه ای اخبار منتشر شده مبنی بر حمله به یک موکب حسینی در این استان را تکذیب کرد.
 
این فرماندهی در بیانیه خود اعلام کرد: خبری مبنی بر حمله مسلحانه به یک موکب حسینی در داخل شهر کرکوک که در برخی رسانه‌ها منتشر شده، صحت ندارد و این خبر دروغ است.
 
این فرماندهی همه صفحات فضای مجازی را به عدم ترویج اخبار دروغ و اطمینان از صحت اخبار پیش از انتشار آنها فراخواند و نسبت به تعقیب قانونی ناشی از انتشار اخبار کذب هشدار داد.

یادآور می‌شود، واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق روز گذشته (دوشنبه) یک تروریست را که قصد ورود از نینوا به کرکوک را داشت، دستگیر کردند.

انتهای پیام
captcha