ویژه‌برنامه مجازی «حماسه‌سرایان» آذربایجان‌غربی برگزار شد
کد خبر: 3991452
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

ویژه‌برنامه مجازی «حماسه‌سرایان» آذربایجان‌غربی برگزار شد

امروز ویژه‌برنامه مجازی «حماسه‌سرایان» با حضور شاعران، مدیحه‌سرایان، مقتل‌خوان‌ها و علاقه‌مندان به شعر در آذربایجان غربی برگزار شد.

ارسالی| ویژه‌برنامه مجازی «حماسه‌سرایان» آذربایجان‌غربی برگزار شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ویژه‌برنامه محافل ادبی و قرآنی با عنوان «حماسه‌سرایان» به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با مشارکت امور کتاب‌خانه‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، کرمانشاه، کردستان و ایلام به صورت مجازی در تاریخ ۲۶ مرداد‌ماه برگزار شد.

این ویژه‌برنامه با حضور سیدباقر میرعبداللهی، مدیرکل تامین منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، فریبا یوسفی، عضو شورای ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و دبیران محافل ادبی، شاعران آیینی، نوحه‌سرایان، مقتل‌خوانان، مداحان و شاعران برجسته استان‌ها اجرا شد.

عضو شورای ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این ویژه‌برنامه ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم اظهار کرد: ویژه‌برنامه «حماسه سرایان» و برنامه‌های مشابه موجب ایجاد پیوند و همبستگی بین علاقه‌مندان  به شعر و  ادبیات در سراسر کشور می‌شود.

فریبا یوسفی افزود: در این ویژه‌برنامه مداحان و شاعران از ۶ استان کشور حضور یافته و هر کدام با زبان و گویش و متناسب با فرهنگ خویش در سوگ امام حسین(ع) گریسته و عزدارای می‌کنند و این یکی از ویژگی‌های مهم این برنامه است.

وی عنوان کرد: امید است برگزاری چنین ویژه‌برنامه‌هایی افزایش یابد و در مناسبت‌های مختلف شاهد برگزاری اینگونه برنامه‌ها باشیم.

انتهای پیام
captcha