فعالیت ۴۸ گروه نظارت بر ذبح دام‌های قربانی تاسوعا و عاشورا در آذربایجان غربی
کد خبر: 3991454
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶

فعالیت ۴۸ گروه نظارت بر ذبح دام‌های قربانی تاسوعا و عاشورا در آذربایجان غربی

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: در سطح استان، ۴۸ گروه بر ذبح دام‌های قربانی نظارت دارند و از این تعداد، ۱۹ گروه به صورت ثابت و ۲۹ گروه به صورت سیار فعال می‌کنند.

ارسالی|فعالیت ۴۸ گروه نظارت بر ذبح دام‌های قربانی تاسوعا و عاشورا در آذربایجان غربیسیدامید خلیل‌زاده، مدیرکل دام‌پزشکی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: ۴۸ گروه در سطح استان بر ذبح ذام‌های قربانی نظارت دارند و از این تعداد، ۱۹ گروه به صورت ثابت و ۲۹ گروه به صورت سیار فعال می‌کنند.

وی افزود: در این گروه‌ها ۸۰ نفر اعم از دام‌پزشک، بازرس گوشت و ناظر شرعی ذبح حضور دارند و هر کدام به وظایفه محوله خود نظارت دارند.

مدیرکل دام‌پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: این گروه‌های نظارتی از ساعت هفت تا ۱۳ صبح روزهای تاسوعا و عاشورا آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند و مردم می‌توانند از این خدمات در این ساعات بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: شماره تماس ۳۲۴۲۶۸۴۸ در ارومیه و شماره تلفن ۱۵۱۲ در اختیار مردم قرار داشته تا در صورت نیاز و انجام نظارت بر قربانی‌ها با آنها تماس بگیرند.

خلیل‌زاده تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا نیاز است که مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به هنگام ذبح قربانی نظارت کافی داشته باشند تا مشکلی به وجود نیاید.

 

 

انتهای پیام
captcha