رزمایش سراسری «عاشقان ثارالله(ع)» برگزار شد
کد خبر: 3992996
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
به مناسبت روز بسیج اصناف؛

رزمایش سراسری «عاشقان ثارالله(ع)» برگزار شد

به مناسبت روز بسیج اصناف، رزمایش سراسری «عاشقان ثارالله(ع)» امروز، سوم شهریورماه در تهران برگزار شد.

رزمایش سراسری «عاشقان ثارالله(ع)» برگزار شدبه گزارش ایکنا، غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور از برگزاری رزمایش سراسری «عاشقان ثارالله(ع)» طی امروز، سوم شهریورماه خبر داد و گفت: به منظور مقابله با بیماری کرونا و در قالب کمک‌های مؤمنانه، رزمایش سراسری «عاشقان ثارالله(ع)» امروز، سوم شهریورماه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تهران برگزار شد.

حسن‌پور بیان کرد: با توجه به ایام محرم‌الحرام و در ادامه اقدامات بسیج اصناف در مقابله با کرونا، «رزمایش سراسری عاشقان ثارالله» به مناسبت روز بسیج اصناف و شهادت شهیدعراقی در سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: با توجه به فرمایشات اخیرمقام معظم رهبری که مقابله با کرونا را مسئله اول کشور دانستند، سازمان بسیج کشور با همت خیّرین، بازاریان و آحاد اصناف این رزمایش را ترتیب داده و به مردم شریف ایران اعلام می‌کند تا ریشه‌کنی این ویروس محنوس در کنار مردم به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر خواهدبود.

حسن‌پور اظهار کرد: دراین رزمایش تعداد ۳۲۴ عدد دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی و کپسول اکسیژن درقالب «نذر نفس» به صورت امانی و چرخشی در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.

به گفته وی، همچنین، تعداد ۱۵۰ هزار بسته معیشتی، ۱۱۰ هزاربسته لوازم‌التحریر در قالب طرح «یک کاسب، یک دانش‌‎آموز»، هزار قلم جهیزیه و یک میلیون عدد ماسک در قالب طرح «همیاران سلامت» توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور تأکید کرد: در مراسم امروز که با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف از جمله تولید اکسیژن‌سازهای صنعتی و خانگی، تولید پارچه ملت بلون (پارچه اصلی ماسک)، تولید ماسک، تولید دستگاه اندازه‌گیری اکسیژن خون (پالس اکسی متر)، تولید پارچه چادر مشکی حضور دارند و محصولات خود را در نمایشگاهی که به همین منظور برپاست، در معرض دید بازدید کنندگان قرار دادند.

حسن‌پور همچنین، افزود: با توجه با نام‌گذاری سال ۹۹ به جهش تولید و امسال به نام تولید، پشتیبانی‌‎ها و مانع‌زدایی‌ها، سازمان بسیج اصناف کشور توانست به حول وقوه الهی از این تولیدکنندگان حمایت کرده و نمونه بارز «ما می‌توانیم» را ارائه کند و تحریم‌های ظالمانه دشمن و برخی بدخواهان را خنثی کند.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در پایان با گرامیداشت ۱۱ هزارشهید بزرگوار اصناف و بازار به‌ویژه شهید عراقی اعلام کرد: همچنان بر سر عهد خود با شهدا هستیم.

انتهای پیام
captcha