شیوه ثبت نام و ارسال آثار به آئین تجلیل از نوگلان حسینی
کد خبر: 3993943
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
ویژه مداحان دانش‌آموز اعلام شد؛

شیوه ثبت نام و ارسال آثار به آئین تجلیل از نوگلان حسینی

پانزدهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی ویژه مداحان دانش‌آموز همزمان با محرم‌الحرام ۱۴۴۳ به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

شیوه ثبت نام و ارسال آثار به پانزدهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی اعلام شدبه گزارش ایکنا، فراخوان پانزدهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی ویژه مداحان دانش‌آموز اعلام شد. شبکه قرآن و معارف سیما با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و سازمان دانش‌آموزی شهر تهران در راستای گسترش فرهنگ حسینی و عشق به اهل بیت(ع) و با هدف شناسایی استعدادهای مداحی، نوحه‌خوانی و مرثیه‌خوانی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و خاندان پاک و مطهر ایشان، پانزدهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی را ویژه مداحان دانش‌آموز به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌کند.

دانش‌آموزان پسر در تمامی مقاطع و پایه‌های تحصیلی می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این برنامه، یک ویدئوی سه تا پنج دقیقه‌ای به صورت افقی و حداکثر تا ۱۰ مگابایت از مداحی خود را با لباس مرتب و بدون نیاز به دکور، سیستم صوت و... با شاخص‌های داوری اشاره شده در ذیل، از طریق درگاه‌های اینترنت www.nogolanhosseini.ir و یا www.qurantv.ir بارگذاری و ارسال کنند.

شاخص‌های داوری شامل؛ مدح و مرثیه(انتخاب و حفظ اشعار مناسب و بیان مقتل و تاریخ مستند)»، «صوت و لحن(زیبایی و قوّت صدا، استفاده از الحان مناسب و ردیف‌های آوازی)»، «نوحه‌خوانی(مضمون، ملودی و ریتم مناسب)»،‌ «حُسن اجرا(اجرای مؤثر، پوشش و ظاهر مناسب و مدیریت زمان)» است.

با توجه به اینکه هر دانش‌آموز فقط یک بار می‌تواند براساس کدملی خود فیلم ارسال کند، بنابراین در تصویربرداری و ارسال فیلم از سوی شرکت‌کنندگان دقت شود.

15 شهریورماه جاری آخرین مهلت ثبت نام و ارسال فیلم مداحی است. شرکت‌کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌‌های ۱۵-۸۸۵۰۵۵۱۳-۰۲۱ فرهنگسرای اندیشه تماس گیرند.

شیوه ثبت نام و ارسال آثار به پانزدهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی اعلام شد

انتهای پیام
captcha