مهلت ارسال آثار به نمایشگاه لباس عاشورایی تمدید شد
کد خبر: 3994497
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

مهلت ارسال آثار به نمایشگاه لباس عاشورایی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی تا 25 شهریورماه تمدید و مقرر شد نمایشگاه این رویداد 31 شهریور تا سوم مهر سال جاری، برگزار شود.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی تمدید شد

به گزارش ایکنا، روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور اعلام کرد: با توجه به اوج‌گیری سراسری بیماری کووید١٩ و ضرورت رعایت پروتکل‌های ستاد ملی کرونا و از طرفی درخواست‌های متعدد دبیرخانه­‌های غیرمتمرکز در سراسر کشور جهت برگزاری نمایشگاه در زمان مناسب، طبق پیشنهاد دبیرخانه لباس عاشورایی و موافقت دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، زمان برگزاری این نمایشگاه تغییر کرد.

 بر این اساس زمان برگزاری ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی از روز چهارشنبه ٣١ شهریور تا روز شنبه سوم مهرماه ١۴٠٠ معین شده است.

علاقه‌مندان به ارسال آثار برای ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی، می‌توانند تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ٢۵ شهریورماه آثار خود را به دبیرخانه مرکزی این نمایشگاه در تهران به نشانی، تهران خیابان حافظ، چهارراه کالج، جنب پمپ‌بنزین، بن‌بست هلال احمر، پلاک ۶، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و  یا به دبیرخانه‌های پانزده‌گانه غیرمتمرکز در تهران و مراکز استان‌ها تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha