روزنوشت‌های بخش بانوان یک موکب اربعینی منتشر شد
کد خبر: 3997279
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

روزنوشت‌های بخش بانوان یک موکب اربعینی منتشر شد

کتاب «اهالی اینجا» روزنوشت‌هایی از بخش بانوان یک موکب اربعینی در کربلا به همت انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

 روزنوشت‌های بخش بانوان یک موکب اربعینی منتشر شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نشر شهید کاظمی؛ کتاب «اهالی اینجا» روایتی مستند و داستانی از شروع حرکت کاروان خدام موکب حضرت فاطمه‌معصومه(س) از قم تا کربلاست که تمامی اتفاقات این موکب را با قلمی زیبا و جذاب به تصویر کشیده است.

موکب حضرت فاطمه معصومه(س) که از سال ۱۳۹۳ تأسیس و در کربلای معلی استقرار پیدا کرده است، هر ساله با خدمات‌رسانی به ده‌ها هزار نفر از زائران سیدالشهداء(ع) توانسته، نقش به‌سزایی در راهپیمایی عظیم اربعین‌حسینی ایفا کند. نزدیک به نیمی از فضا و زیرساخت‌های این موکب در اختیار خواهران زائر بوده و به همین منظور خواهران خادم به صورت شبانه‌روزی مشغول ارائه خدمت به زائران سیدالشهدا(ع) است.

در بخشی از این کتاب آمده است: نرگس باند‌های سفید را از روی زخم‌های پا‌های کوچکش باز می‌کند. دخترک چشم‌هایش را می‌بندد و رویش را برمی‌گرداند سمت من. می‌گوید: «پاهام از دمپایی می‌زد بیرون. هی می‌زند بیرون. انگشت‌هام کشید روی زمین. زمین هم داغ بود...». باند را چند دور روی تاول‌های پا می‌پیچاند و گره‌اش را محکم می‌کند. دست روی باند‌ها می‌کشم. نمی‌دانم دلم می‌خواهد بچه‌های خودم جای این‌ها باشند یا نه! شرمنده‌ی پا‌های کوچکی هستم که کسی روی تاول‌های‌شان را نبست و قربان‌صدقه‌ی زخم‌های‌شان نرفت.

روزنوشت‌های بخش بانوان یک موکب اربعینی منتشر شد

کتاب «اهالی اینجا» روزنوشت‌هایی از بخش بانوان یک موکب اربعینی در کربلاست که به قلم زهرا آقازاده در قطع رقعی و ۱۷۲ صفحه به رشته تحریر در آمده و در آستانه اربعین حسینی به همت انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت انتشارات شهید کاظمی https://nashreshahidkazemi.ir، من و کتاب manvaketab.ir و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با تخفیف دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha