ویژه‌برنامه‌های آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در ایام رحلت رسول اکرم(ص)
کد خبر: 4002297
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

ویژه‌برنامه‌های آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در ایام رحلت رسول اکرم(ص)

ویژه‌برنامه‌های ایام سوگواری رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در ایام رحلت رسول اکرم(ص) اعلام شدبه گزارش ایکنا، به مناسبت فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر، ویژه‌ برنامه سوگواری از روز شنبه، 10 مهرماه به مدت پنج شب بعد از نماز مغرب و عشا در صحن امام حسین(ع) آستان مقدس با حضور جمعیت و رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام اویسی و مرثیه‌خوانی ذاکرین آل‌الله(ع) در حال برگزاری است.

همچنین، روز سه‌شنبه، 13 مهرماه مصادف با سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) ویژه‌ برنامه‌ای به صورت زنده و مستقیم از ساعت 15 با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید میرباقری و مرثیه‌خوانی محسن طاهری به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

ویژه‌برنامه سالروز شهادت حضرت علی بن‌موسی‌الرضا(ع) مقارن با پنجشنبه، 15 مهرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حائری‌زاده و مرثیه‌‌سرایی احمد نیکبختیان از ساعت 15 همراه با پخش زنده از شبکه قرآن سیما از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

از مردم درخواست شده است تا با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، برای حضور در این مراسم استفاده از ماسک و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام
captcha