عرضه دستاوردهای قرآنی مردم در نمایشگاه «شمیم وحی»
کد خبر: 4045311
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

عرضه دستاوردهای قرآنی مردم در نمایشگاه «شمیم وحی»

نمایشگاه «شمیم وحی» با هدف حمایت از مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان تهران و آشنایی علاقه‌مندان با فعالیت‌های بخش مردمی از ابتدای ماه مبارک رمضان برپا می‌شود.

موسسات قرآنیسیدحسن دهقان، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران در گفت‌وگو با ایکنا ضمن تبریک آغاز سال ۱۴۰۱، گفت: امسال با توجه به انتخاب نام سال توسط رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای(مدظله العالی) با عنوان «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»،  نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات و محصولات قرآنی با عنوان «شمیم وحی» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان  در  برج میلاد  برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فراخوان حضور بین مؤسسات و مجموعه‌های قرآنی استان تهران اعلام شده است، ادامه داد: غرفه‌ها جهت حضور تشکل‌های قرآنی در حال آماده‌سازی است و ۱۱ فروردین‌ماه غرفه‌ها به ثبت‌نام‌ کنندگان تحویل داده می‌شود.

دهقان با اشاره به اینکه نمایشگاه فوق به مدت ۲۰ شب از ماه رمضان برپا خواهد بود، افزود: به پیشنهاد مدیرعامل برج میلاد، همزمان با ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و قرآنی برج میلاد، نمایشگاه «شمیم وحی» با هدف حمایت از مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان تهران و آشنایی علاقه‌مندان برپا می‌شود.

وی بیان کرد: رونمایی از اطلس مؤسسات قرآنی، معرفی اپلیکیشن قرآنی روشنا، کانون علم و دین، مرکز آموزش و استعدادیابی، مدرسه تلفنی آموزش قرآن کریم،  برگزاری ویژه‌برنامه‌های کودکان و نوجوانان و... از مهمترین اقدامات نمایشگاه شمیم وحی ۱۴۰۱ است.‌

دهقان تصریح کرد: مؤسسات و علاقه‌مندان برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۰۵۵۲۶۰۸۶۰، اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران  تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha